اینستاگرام ویلا رز

فروش باغ ویلا با محوطه سرسبز در سرخاب کرج ، کد 143

فروش باغ ویلا با محوطه سرسبز در سرخاب کرج
تصاویر محوطه ویلای کد ۱۴۳

فروش باغ ویلا با محوطه سرسبز در سرخاب کرج ، کد ۱۴۳

موقعیت: کرج ، تهراندشت، سعیدآباد ، سرخاب

متراژ زمین : ۱۴۰۰ متر مربع

زیربنا : ۱۶۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : ۲ خواب یکی مستر (هر دو خواب با پنجره قدی به محوطه)

🏊 وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

🍁 طراحی محوطه بسیار زیبا با راهرو سنگفرش، چمن طبیعی، درختان بزرگ زینتی و مثمر

سایر امکانات : آب و برق و گاز

فول فرنیش با تمامی امکانات

ویلا واقع در شهرکی با دو قطعه ویلا به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته (در کنار ویلای کد ۱۴۲)

💎💎 وضعیت سند: سند تکبرگ به همراه پایانکار و عدم خلافی

نمای مدرن با ترموود و شیشه دودی قدی

دو آلاچیق محوطه

روف گاردن

قیمت : ۱۶ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در ۹۹/۷/۱۳)

💡 جمع بندی: ویلای کد ۱۴۳ در همان شهرکی قرار گرفته است که ویلای کد ۱۴۲ در آن واقع شده است. این دو ویلا باهم تشکیل یک شهرک می دهند که از نظر کیفیت ساخت، طراحی و دیزاین ساختمان و محوطه و همینطور اسناد قانونی، بی نظیر و تکرار نشدنی هستند.
جای پارک خودرو در محوطه شهرک برای ۱۰ خودرو فراهم است

بررسی شرایط ویژه ویلای کد ۱۴۳

همانطور که اشاره شد، ویلای کد ۱۴۳ دقیقا در همان شهرکی واقع شده است که ویلای کد ۱۴۲ در آن قرار گرفته است. شهرکی شامل دو ویلا که هر دو لوکس و بسیار فاخر هستند. محوطه و مشاعات شهرک ، بسیار تمیز و مرتب و در اختیار همین دو ویلاست. بنابراین شما نیازی برای اینکه خودروها را در پارکینگ پارک کنید نخواهید داشت و می توانید حداقل ۱۰ خودرو ر در مشاعات شهرک پارک نمایید.

خیابانی که شهرک در آن واقع شده است، یکی از سرسبزترین و بهترین خیابان های منطقه سعید آباد (کنار سرخاب) است. خیابان دارای ویلاهای بسیار قدیمی است که نشان از قدمت این خیابان ویلایی نشین دارد. تمامی ویلاهای این خیابان دارای امکانات آب و برق و گاز هستند. پس می توانید با خیال راحت در این خیابان ویلا خریداری نمایید.

همچنین ، همانطور که اشاره شد، این ویلا دارای سند تکبرگ است و تمامی مجوزهای قانونی ویلا نظیر عدم خلافی ، پایان کار و … را داراست. این یک امتیاز ویژه است که در کنار سایر ویژگی های ذکر شده یعنی آب و برق و گاز ، شهرک خلوت ، طراحی و دیزاین مناسب ساختمان و محوطه و … ، سبب شده اند که ویلا بسیار خاص و متفاوت باشد.

اگر بخواهیم خلاصه کنیم، این ویلا ، یکی از خاص ترین ویلاهایی است که در منطقه تهراندشت می توانید داشته باشید.

تصاویر محوطه ویلا

پس از بررسی ویژگی های اختصاصی ویلا ، به بررسی محوطه و ساختمان خواهیم پرداخت. محوطه این ویلا را اگر بهشتی زمینی بنامیم ، گزاف نگفته ایم. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، تنها چیزی که می بینید درخت است و سرسبزی. در این میان دو مسیر سنگفرش وجود دارد. یکی برای گشت و گذار در محوطه طراحی شده است و دیگری به سمت ساختمان و استخر می رود.

مسیر سنگفرش ساختمان را که ادامه دهید ، در انتهای مسیر سرسبز و جنگلی ، روبروی شما استخر قرار گرفته و سمت چپ ساختمان مدرن ویلا واقع شده است. نمای ساختمان از بیرون شیشه دودی است. استفاده از این شیشه های دودی باعث می شود که شما از فضای داخل ویلا بتوانید حداکثر دید به محوطه را داشته باشید. هم از فضای نشیمن و هم از اتاق خواب.

ساختمان ویلا مانند یک U است که استخر روباز دقیقا در وسط آن قرار گرفته است. البته یکی از ضلع های U برای آلاچیق تدارک دیده شده است و زیر آن ، مبلمان محوطه کار شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگ نمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۳

در ادامه به بررسی فضای داخلی ویلا خواهیم پرداخت. همانطور که اشاره ، این ویلا بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. هم پلان آن و هم طراحی داخلی. آشپزخانه به صورت جزیره ای کار شده است و در کنار فضای نشیمن قرار دارد. راهروی کوچکی در فضای نشیمن شما را به سمت اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی عمومی می برد.

همانطور که پیش تر اشاره شد، تمامی نمای ویلا با پنجره های قدی بلند کار شده اند. این پنجره های قدی ، هم در فضای نشیمن و هم در اتاق خواب ها قرار گرفته اند. یعنی شما هم در اتاق خواب ها و هم از فضای نشیمن به محوطه سرسبز ویلا و فضای استخر ، دید خواهید داشت. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید:

اگر قصد بازدید از این ویلا را دارید، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری به منطقه سرخاب داشته باشید. هم از زیبایی های طبیعت لذت ببرید و هم ویلا را ببینید. علاوه بر این می توانید ویلاهای مشابه را نیز بازدید نمایید. ما در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز می کوشیم برای انتخاب بهترین گزینه که با شرایط بودجه و سلیقه شما همخوانی داشته باشد، در کنار شما باشیم:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی ندارید، جهت آشنایی مطلب زیر را مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

اگر هنوز در زمینه انتخاب منطقه جهت خرید ویلای شخصی مردد هستید ، می توانید از طریق مطلب زیر اطلاعات مفیدی را کسب نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

فروش باغ ویلا با محوطه سرسبز در سرخاب کرج

مرجع خرید و فروش ویلا ، باغ ویلا و باغچه در منطقه سرخاب کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top