اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری قیمت مناسب در سرخاب ، ویلای کد 169

ویلای 500 متری قیمت مناسب در سرخاب
تصاویر محوطه ویلای کد ۱۶۹

ویلای ۵۰۰ متری قیمت مناسب در سرخاب ، ویلای کد ۱۶۹

📌 ویلای کد ۱۶۹

💎موقعیت: تهراندشت، سرخاب (لوکیشن عالی)

⁦🏷️⁩متراژ زمین: ۵۰۰ متر

⁦🏷️⁩زیربنا: ۱۲۰ متر

⁦🏷️⁩تعداد اتاق خواب: ۲ خواب

⁦🏷️⁩استخر روباز به همراه تصفیه خانه

⁦🏷️⁩آلاچیق و آتشگاه

🔖سایر امکانات: آب و برق

🔖نمای مدرن

🔖محوطه سازی

🔖قیمت: ۲.۸۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۰/۵)

💡💡 موقعیت ویلای کد ۱۶۹ بینظیر است. این ویلا در یکی از خیابان های ویلایی سرخاب قرار گرفته. اطراف ویلا کاملا ساخته شده و علاوه بر این، دور و اطراف ویلا بسیار پر درخت و مشجر است. با توجه به موقعیت ویلا، نمای مدرن، ساخت تمیز و امکانات کافی و قیمت عالی، این ویلا از ارش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۶۹

یکی از کارهایی که ما در تیم ویلا رز انجام می دهیم، این است که از تمامی ویلاهای موجود، یک فیلم کامل تهیه می کنیم تا شما بتوانید بصورت کامل ویلا را ببینید. این موضوع به شما کمک می کند که روابط فضایی بین قسمت های مختلف ویلا شامل محوطه و ساختمان را درک کنید. این ویدیوها در IGTV اینستاگرام ویلا رز منتشر می شوند. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به ویلای کد ۱۶۹ را مشاهده نمایید. اگر تمایل به بازدید حضوری از این ویلا دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۶۹

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۶۹

ویلای ۵۰۰ متری قیمت مناسب سرخاب

اگر به دنبال ویلا با قیمت مناسب در منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب هستید، ویلای کد ۱۶۹ می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. چرا؟

دلیل اول لوکیشن و موقعیت قرارگیری این ویلا است. ویلای کد ۱۶۹ در یکی از بهترین خیابان های سرخاب قرار گرفته و از نظر لوکیشن می توان امتیاز بالایی به این ویلا داد.

دلیل دوم ، متراژ مناسب زمین و زیربنای ساخته شده است! زیربنای ویلای کد ۱۶۹ به شکلی است که نیاز یک خانواده را به سادگی مرتفع خواهد کرد. حتی برای برگزاری میهمانی ها و دورهمی ها نیز، متراژ ویلا کاملا معقول و منطقی به نظر می رسد.

نمای ساختمان ویلا نیز بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. نمای ویلا ساده و در عین حال بسیار جذاب است.

مهم ترین نکته در مورد این ویلا ، قیمت بسیار مناسب آن است. در منطقه سرخاب ویلا با متراژ ۵۰۰ متر ، حداقل قیمتی در حدود ۳ میلیارد تومان دارد. با این وجود این ویلا دو میلیارد و هشتصد میلیون قیمت گذاری شده است که بسیار معقول و منطقی به نظر می رسد.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید. علاوه بر این ما سعی می کنیم ویلاهای مشابه این مورد  و همینطور ویلاهایی که با سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشند را در اختیار شما قرار دهیم تا دست تان در انتخاب باز باشد.

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

اگر با منطقه زیبای تهراندشت آشنایی ندارید، می توانید از طریق مطالعه مطالب زیر ، اطلاعات بسیار خوبی راجع به تهراندشت به دست آورید:

تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، اسماعیل آباد، سعیدآباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top