اینستاگرام ویلا رز

سرمایه گذاری در منطقه تهراندشت ، خرید زمین شهرکی سرخاب 500 متری کد 408

خرید زمین شهرکی 500 متری سرخاب
خرید زمین شهرکی ۵۰۰ قیمت مناسب در تهراندشت

سرمایه گذاری در منطقه تهراندشت ، خرید زمین شهرکی سرخاب ۵۰۰ متری کد ۴۰۸

طی چند سال گذشته منطقه تهراندشت به عنوان یکی از نزدیک ترین مناطق ییلاقی و ویلایی اطراف تهران ، رشد بسیار زیادی از نظر قیمت داشته است. همین چند سال گذشته این منطقه قیمت چندانی نداشت اما توجه تهران نشین ها به این منطقه جهت خرید زمین و ساخت ویلا ، باعث شد تا قیمت این منطقه روند صعودی فوق العاده ای را تجربه کند.

البته لازم است بدانید که همه مناطق تهراندشت این سیر صعودی قیمتی را طی نمی کنند و این رشد مختص مناطقی خاص از جمله سرخاب است. در حال حاضر اکثر زمین های سرخاب ، دارای مالک شخصی هستند که یا ویلای خود را بنا کرده اند و یا اینکه زمینی خریداری نموده اند که در آینده ، ویلایی در این زمین خود بسازند.

لازم است بدانید که در حال حاضر ، زمین در منطقه سرخاب به سختی پیدا می شود و اکثر خرید و فروش ویلا رواج دارد. اما بازهم مالکانی وجود دارند که به دلیل نیاز مالی قصد فروش زمین خود را دارند. همچنین هنوز شهرک هایی وجود دارند که ساخت و ساز در آنها انجام نشده است. این گزینه ها، گزینه های بسیار خوبی برای شما هستند. چرا که می توانید با قیمت بسیار مناسب این زمین ها را خریداری نمایید. به طور حتم با توجه به محدود بودن زمین در این منطقه، قیمت این زمین ها رشد بسیار بالایی را تجربه خواهند کرد.

برای اینکه بهتر متوجه شوید باید اینطور بگوییم که یک شهرک را در نظر بگیرید که در آن فضای شهرک شامل مسیر ها ، دیوارهای شهرک و … کامل ساخته شده و همینطور زمین های شهرک تبدیل به ویلا شده اند. اگر در چنین شهرکی قطعه زمین خالی وجود داشته باشد، به طور حتم قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. چرا که شهرک کامل شده و فعال است.

حال اگر شهرکی وجود داشته باشد که در آن فقط چهاردیوار شهرک انجام شده باشد و قطعه بندی ها کامل نشده باشد و یا اینکه فقط دیوارهای شهرک و دیوارهای بین قطعات کشیده شده باشد اما کف سازی شهرک و نمای دیوار ویلاها انجام نشده باشد، بطور حتم این زمین ها قیمت بسیار مناسب تری خواهند داشت. البته اگر بتوانید چنین فایلی را پیدا کنید.

بطور کل در نظر داشته باشید که هر قدر شهرک و محدوده زمین خام تر باشد، قیمت آن مناسب تر است. این زمین ها گزینه های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری هستند. اگر دیوارکشی شهرک یا زمین انجام شود و در آن ویلایی ساخته شود و محوطه کاری انجام شود ، ارزش افزوده بسیار مناسبی را عاید شما خواهد کرد. کافی است کمی صبر و حوصله داشته باشید. حتی، اگر در زمین و یا شهرک کاری نکنید و بخواهید همینطور خام بفروشید، باز هم در گذر زمان سود مناسبی عاید شما خواهد شد.

در حال حاضر چنین فایل هایی محدود هستند و از این رو اگر فرصتی این چنینی می یابید ، باید فرصت را غنیمت بشمارید.

خرید زمین به متراژ ۵۰۰ متر در شهرک واقع در سرخاب تهراندشت

زمین شماره ۴۰۸ به متراژ حدودی ۵۰۰ متر (به طور دقیق ۵۱۳ متر) از همین گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری است. این زمین در شهرکی با پلاک ثتبی سرخاب واقع شده است که شهرک هنوز خام است. کف سازی و دیوار سازی شهرک انجام نشده و هیچ قطعه ویلایی در آن وجود ندارد. از این رو شما می توانید با قیمت بسیار مناسب نسبت به خرید زمین در این شهرک اقدام نمایید. چه برای ساخت ویلا و چه برای سرمایه گذاری.

اگر قصد بازدید و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این زمین را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

به خاطر داشته باشید که این تیپ زمین های شهرکی خام ، نسبتا محدود هستند و از این رو، سعی کنید فرصت را مغتنم بشمارید. علاوه بر این زمین، گزینه های بسیار محدود دیگر جهت سرمایه گذاری مناسب و پر سود وجود دارند که می توانید اطلاعات مورد نیاز را از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با ویلا رز کسب نمایید. برای سرمایه گذاری در زمین و ویلا در منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب در کنار شما هستیم.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوط به این شهرک که هنوز خام است و قطعه زمین فروشی ذکر شده را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید.

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، ویلا ، باغ ، باغچه در تهراندشت سرخاب

سرمایه گذاری در زمین ، باغ و ویلا در منطقه تهراندشت و سرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top