اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای سند دار 1000 متری در تهراندشت ، کد 127

خرید ویلای سند دار 1000 متری در تهراندشت
ویلای ۱۰۰۰ متری ستد دار در تهراندشت

خرید ویلای سند دار ۱۰۰۰ متری در تهراندشت ، کد ۱۲۷

موقعیت: کرج ، تهراندشت ، محدوده سرخاب و سعید آباد

متراژ زمین : ۹۷۵ متر مربع

متراژ ساختمان: ۱۲۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب: ۲ عدد

وضعیت استخر : استخر روباز

متراژ آلاچیق : ۲۰ مترمربع

محوطه کاری بسیار سرسبز با درختان میوه دارای مسیر رفت و آمد

باربیکیو در محوطه

وضعیت سند : سند تکبرگ عرضه و اعیان به همراه گواهی عدم خلافی

سایر امکانات : آب و برق و گاز

ویلا بصورت شهرکی واقع در شهرک چهارفصل دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

قیمت : ۳.۵ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۰۵/۲۵)

جهت استعلام موجودی و قیمت روز ویلا ، با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در این بخش قصد داریم شما را به یکی از سرسبزترین ویلاهای موجود در منطقه تهراندشت ، سرخاب و سعید آباد ببریم. ویلای کد ۱۲۷ با متراژ حدود ۱۰۰۰ متری که همه امکانات مورد نیاز یک ویلای کامل (محوطه ، ساختمان، استخر) را در خود گنجانیده است. برای بررسی دقیق این ویلا با ویلا رز همراه باشید.

ویلای سند دار

بسیاری از مشتریانی که با ما جهت خرید ویلا ، باغ یا زمین تماس می گیرند به دنبال فایل هایی هستند که به لحاظ سند هیچ مشکلی نداشته باشند. یعنی تمام مجوزهای لازم اخذ شده باشد و سند زمین بصورت قانونی و تک برگ باشد. خوب است بدانید که عمده زمین ها و ویلاهایی که در مناطق ویلایی و ییلاقی تهران خرید و فروش می شوند، دارای سند قولنامه ای هستند. یعنی ویلا دارای سند تک برگ نیست و بصورت قولنامه ای خرید و فروش می شود. حال این قولنامه می تواند از سند دفترچه ای اصلاحات اراضی باشد یا هر نوع مالکیت دیگر. اگر به دنبال این هستید که بدانید اطراف تهران در مناطق ویلایی وضعیت سند به چه صورت است پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

خرید ویلا اطراف تهران

اما در مناطق ویلایی همچنین ویلاهایی وجود دارند که دارای سند تکبرگ هستند. شاید این مناطق بسیار محدود و کم باشند از این رو ویلاهای سند دار بدون هر گونه مشکل قانونی، ارزشی چند برابر دارند. (بحث سند و بحث قانونی بودن ویلا دو مقوله متفاوت هستند که به مجوز ساخت ویلا در زمین بر می گردد.)

ویلای کد ۱۲۷ از همین محدود مناطق است که تمامی اسناد و مجوزهای قانونی را در اختیار دارد و شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در تصویر زیر گواهی عدم خلافی این ویلا را مشاهده می نمایید:

گواهی عدم خلافی ویلا در تهراندشت سرخاب
گواهی عدم خلافی ویلا در تهراندشت سرخاب

محوطه ویلا

این باغ ویلای زیبا چند سالی است که ساخته شده و از این رو محوطه آن بسیار سرسبز است. از درب ورودی که وارد این ویلا می شود، انگار که به بهشتی زیبا وارد شده اید. درختان میوه و کاج و شمشاد چنان طراواتی به شما می دهند که واقعا دل کندن از آنها سخت است. جالب است بدانید که که بقدری محوطه ویلا سرسبز است که شما نمی توانید ساختمان ویلا را از دور ببینید. پیش روی شما ، راهرویی وجود دارد که شما را به داخل این باغ پر رمز و راز هدایت می کند. همانطور که انتظار دارید و در تصاویر نیز مشخص است، دو طرف این راهرو فضای سبز و درختان میوه قرار دارند.

در انتهای این راهروی کوتاه، ساختمان ویلا خودنمایی می کند. ساختمانی با سقف شیروانی و حس و حال دوست داشتنی. در سمت راست، فضای آلاچیق بزرگی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که ساعاتی در آن بنشینید و از این سرسبزی لذت ببرید. در کنار آلاچیق نیز باربیکیو قرار دارد.

اگر به روبرو نگاه کنید ، ساختمان ویلا در سمت چپ و استخر روباز در سمت راست واقع شده است. این استخر حکایت از آن که روزهای زیادی را می توانید در کنار آن بنشینید و از سکوت و زیبایی باغ و تفریحات آبی لذت ببرید. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، این ویلا برای یک استراحت تمام عیار در آرامش کامل ، بی نظیر است.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد این ویلا این است که در شهرک ویلایی ، تمامی زمین ها ساخته شده هستند. این شهرک یک شهرک چهارفصل است که ساکنین، در تمامی فوصل سال برای فرار از آلودگی هوای تهران و همینطور زندگی شلوغ شهری ، در آن زندگی می کنند. دو طرف این ویلا ساخته شده است و از این بابت می توانید خیالی آسوده داشته باشید. حتی پشت زمین این شهرک زیر یک شهرک دیگر قرار دارد که به طور کامل ساخته شده و در حال استفاده و بهره برداری است. بنابراین پشت ویلای شما نیز یک ویلای دیگر قرار دارد.

ویلاهای شهرکی مزایای زیادی دارند. مهم ترین آیتم در ویلاهای شهرکی این است که شهرک بطور ۲۴ ساعته توسط نگهبان محافظت می شود و محوطه نیز به خوبی سرایداری می شود. از طرف دیگر هزینه نگهداری و مراقبت ویلا بین تمامی ویلاهای موجود در شهرک تقسیم می شود. از این رو در بلند مدت به لحاظ هزینه ای برای شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

ویلاهای مستقل ( انحصاری یا غیر شهرکی) نیاز به نگهبانی و سرایداری اختصاصی دارند. بنابراین هزینه نگهداری از آنها در بلند مدت بسیار بیشتر خواهد بود. این موضوع شاید روز اول به چشم شما نیاید اما در بلند مدت این موضوع را به خوبی درک خواهید کرد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ویلای زیبا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

فضای داخل ساختمان ویلا

در ادامه می توانید تصاویر فضاهای داخلی این ویلا شامل نشیمن، اتاق خواب ها ، آشپزخانه و … را مشاهده نمایید.

اگر قصد بازدید از این ویلای زیبا را دارید، کافی است جهت هماهنگی بازدید با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز تماس بگیرید. در هنگام تماس کد ۱۲۷ را به خاطر داشته باشید. علاوه بر این، ما سعی می کنیم مطابق با بودجه و سلیقه شما، گزینه های دیگر را پیش روی شما قرار دهیم تا شما بتوانید آزادانه بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. کافی است طبق برنامه ریزی و هماهنگی ، سفری یک روزه و کوتاه به منطقه زیبای تهراندشت داشته باشید:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای سند دار ۱۰۰۰ متری در تهراندشت

مرجع خرید و فروش ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در منطقه سرخاب و تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top