اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا در منطقه سرخاب ، کد 112 (فروش رفته)

خرید ویلا در منطقه سرخاب ، کد ۱۱۲

مشخصات ویلا:

متراژ زمین: ۵۰۰ مترمربع

زیربنا: ۱۱۰ مترمربع

ویژگی های اختصاصی ویلا: آب، برق و گاز (دارای آب گرم)

تعداد اتاق خواب: دو خواب

دارای درختان میوه

وضعیت استخر: استخر روباز (به همراه تصفیه خانه)

محوطه سازی شده

آلاچیق داخل محوطه ویلا

باربیکیو اختصاصی در تراس

منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب را می توان بهشتی در حوالی تهران دانست. خرید ویلا در تهراندشت را می توان یک برگ برنده دانست. چرا که این منطقه به لحاظ قیمت هنوز جای ترقی بسیار دارد و قیمت ها در این منطقه و بویژه سرخاب، هنوز بسیار مقرون به صرفه است. مهم ترین امتیاز سرخاب نسبت به دیگر مناطق ویلایی اطراف تهران این است که این منطقه از سطح آب بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید و می دانیم، برای یک منطقه ویلایی نشین، وجود منبع بی انتهای آب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این باره در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. اگر تمایل دارید با منطقه تهراندشت، ویژگی های ممتاز و شاخص آن و مختصات جغرافیایی این منطقه بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم سری به مطلب زیر بزنید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست ؟

چرا برای ویلا آب مهم است؟

این موضوع به ذائقه و سلیقه شما برمی گردد. برخی افراد به ویلا در مناطق کوهستانی علاقه مند هستند. ویلایی که دید به منظره کوهستانی یا کوه داشته باشد. در اطراف تهران شاید منطقه دماوند ویژگی های این چنین داشته باشد.

برخی افراد ویلا را برای تفریحات آبی و استخر دوست دارند. جایی که بتوان در آن هم از آب و هم از آفتاب لذت برد. البته همه می دانیم که ویلا بدون استخر، ناقص به نظر می رسد و انگار چیزی کم است!

در ویلاهای مناطق کوهستانی، به دلیل سردی هوا در ماههای مختلف سال، امکان بهره گیری از استخر روباز زیر آفتاب، تنها برای دو ماه فراهم است. اما مناطق دشتی، شرایط متفاوتی دارند و شما می توانید بسته به منطقه طی ماهای بیشتری از سال از استخر روباز و آفتاب لذت ببرید.

منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، از آن دسته مناطقی است که برای کسانی که به دنبال ویلا به همراه استخر هستند، کاملا مناسب است! این منطقه دو ویژگی مورد نیاز برای استخرهای روباز را کاملا داراست. آفتاب خوب و آب بسیار عالی. در منطقه سرخاب شما همواره به منبع بی نظیری از آب دسترسی خواهید داشت که می توانید همواره استخر را با آن پر کنید. بدون هیچ هزینه ای! از سوی دیگر آفتاب در این منطقه برای تفریحات آبی بسیار مطلوب است و طی ماههای بیشتری می توانید استخر را مورد استفاده قرار دهید.

اگر به دنبال ویلایی به همراه استخر برای بهره گیری از تفریحات آب زیر آفتاب هستید، این منطقه کاملا بی نظیر است.

دسترسی به آب در منطقه سرخاب چگونه است؟

منطقه تهراندشت مانند یک دره با شیب ملایم است. دره ای که در پایین دست رشته کوه البرز واقع شده است. منطقه تهراندشت دارای منبع آب های زیرزمینی بسیار خوبی است. منطقه سرخاب در پایین ترین نقطه این دره قرار گرفته است و ساده ترین دسترسی به آب را دارد. در این منطقهبا حفر چاه به عمق کمتر از ۱۰ متر، به آب خواهیم رسید! این موضوع یعنی دسترسی ساده و مستقیم و کم هزینه به منبع آب، چیزی است که در سایر مناطق ویلایی اطراف تهران جود ندارد! همین موضوع سبب شاخص بودن منطقه سرخاب و تهراندشت است. سرسبزی بی نظیر منطقه سرخاب نیز به دلیل همین موضوع است. این منطقه از دیرباز، محل وجود باغستان های فراوان میوه بوده است و به این نام شهره است.

ویلای شماره ۱۱۲ تهراندشت سرخاب

در ادامه قصد داریم به بررسی یکی از ویلاهای فوق العاده منطقه سرخاب بپردازیم. این ویلا، در یکی از بهترین خیابان سرخاب واقع شده است. منطقه ای که دارای ویلاهای متعدد و زیباست. در حقیقت خیابانی ویلایی و سرسبز. ویلای ۱۱۲ در یکی از شهرک های ویلایی این منطقه واقع شده است. ویلاهای شهرکی به نسبت ویلاهای تک از امنیت بسیار بالاتر و هزینه ی نگهداری پایین تر برخوردار هستند.

اگر قصد خرید ویلا در منطقه سرخاب را دارید، پیشنهاد می کنیم بررسی این ویلا را از دست ندهید. در ادامه تصاویر محوطه ی این ویلا را برای شما آماده نموده ایم. برای مشاهده ویلا از نزدیک، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما با شما هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا این ویلا را نزدیک مشاهده نمایید. به غیر از این، ویلا رز ویلاها و زمین های زیادی را در اختیار دارید که می توانید آنها را از نزدیک مشاهده نمایید. کافی است تنها یک بار به منطقه تهراندشت سفر کنید و هم با این منطقه آشنا گردید و هم بتوانید ویلاها و باغچه های بیشتری از نزدیک مشاهده نمایید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر ویلای ۱۱۲ سرخاب را مشاهده نمایید:

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

2 Responses

    1. این ویلا فروش رفته و در بخش فروش رفته های وب سایت قید شده. در حال حاضر ویلا با شرایط مشابه ، شهرکی و دارای سند مادر اصلاحات اراضی، دارای برق و آب شهرکی و بدون مشکل از این نظر ، می تونید کد 130 رو بررسی بفرمایید. البته تمامی این ویلاها تاییده جهاد کشاورزی ندارن. این رو باید در جریان باشید.
      اگر ویلایی مد نظرتون هست که از هر نظر (سند ، انشعابات، جهاد کشاورزی و …) بدون هیچگونه مشکل و دارای تمامی استعلامات قانونی باشه، کد 127 رو بررسی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top