اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 1000 متری سرخاب تهراندشت کد 133

خرید ویلای 1000 متری سرخاب
ویلای ۱۰۰۰ متری با استخر روباز و محوطه سبز

ویلای کد ۱۳۳ با متراژ حدودا ۱۰۰۰ متری و واقع در شهرک

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

زمین : ۱۰۰۸ متر

زیربنا: ۱۴۰ متر

دو خواب یک خواب مستر

امکانات: آب، برق

سند: بنچاق

فول ‌فرنیش

شهرکی به همراه سرایداری و نگهبانی

🏅 واقع در یکی از بهترین خیابان های سرخاب و یکی از شهرک های قدیمی منطقه.

در این قسمت قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی از ویلاهای شاخص منطقه تهراندشت و به ویژه منطقه سرخاب بپردازیم. ویلای کد ۱۳۳. همانطور که در توضیحات اشاره شد، این ویلا در یکی از خیابان مشهور منطقه سرخاب واقع شده است و در شهرکی قرار گرفته است که قدمت بسیار زیادی دارد. از این حیث می توان گفت این ویلا دارای ارزش و عیار بالایی است.

با توجه به توضیحاتی که در مورد مشخصات این ویلا داده شد، پیش از آنکه به توصیف شرایط این ویلا و بررسی تصاویر آن بپردازیم، اگر قصد آشنایی بیشتر و خرید ویلای ۱۰۰۰ متری سرخاب تهراندشت کد ۱۳۳ را دارید، دعوت می کنیم ابتدای ویدیوی مربوط به این ویلا را در ادامه مشاهده نمایید. اگر نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با این ویلا را دارید و یا می خواهید آن را از نزدیک بازدید نمایید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز تماس بگیرید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

بررسی محوطه ویلا ۱۰۰۰ متری سرخاب کد ۱۳۳ جهت خرید

وقتی به سراغ ویلایی جهت خرید می روید، به خاطر داشته باشید که خیابان ویلا و شهرکی که در آن قرار گرفته است (البته اگر ویلا شهرکی باشد) ، نیز از اهمیت بسیار زیادی برخودار هستند و باید به این موضوعات نیز توجه ویژه ای داشته باشید. یعنی کیفیت خود ویلا ، خیابان و شهرک را در کنار هم بگذارید و همه موارد را با هم بررسی نمایید.

ویلای کد ۱۳۳ از نظر تمامی موارد ذکر شده یک ویلای استثنایی به شمار می رود. خیابان خوب ، شهرک خوب و قدیمی و بسیار زیبا و البته یک ویلای فوق العاده. همانطور که اشاره شد، زمین این ویلا مساحتی بیشتر از ۱۰۰۰ متر دارد. این متراژ ، یک متراژ بسیار مناسب جهت یک ویلای شخصی است. چرا که ۱۰۰۰ متر زمین فضای بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، در بخش چپ و راست مسیر، فضای سبز بسیار زنده و سرحالی قرار داد! در تصاویر می توانید این فضای سبز و محوطه بسیار زیبا را مشاهده نمایید. در فضای انتهایی نیز، ساختمان بسیار زیبا و شیکی را مشاهده خواهید نمود. استخر روباز در سمت راست این ویلا واقع شده است. فضا و محوطه پیرامون استخر، به خوبی با محوطه سبز کاور شده است و از درب ورودی تقریبا دید به استخر وجود ندارد . این موضوع می تواند زمانی که خانواده در حال استفاده از استخر هستند بسیار مفید باشد. در بخش فضای سبز ، آلاچیق چوبی بسیار زیبایی قرار گرفته است که به شما نوید گذراندن ساعاتی آرامش بخش در دل یک محوطه سرسبز را می دهد.

همانطور که در تصاویر مشخص است، نمای ویلا با سنگ و آجر کار شده است. پیشانی کار از جنس سنگ و ستون ها با آجر قرمز رنگ زیبا پوشانیده شده اند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوط به محوطه ویلا ، نمای ساختمان و همینطور استخر روباز را مشاهده نمایید.

بررسی فضای داخل ساختمان ویلای کد ۱۳۳

در ادامه به بررسی فضای داخل این ویلای زیبا خواهیم پرداخت. همانطور که در بخش توضیحات ارائه شد، متراژ زیربنای ویلای کد ۱۳۳ ، در حدود ۱۴۰ مترمربع می باشد. فضای داخلی بر اساس سبک طراحی داخلی مدرن کار شده است. نورپردازی زیبا از جمله شاخصه های این ساختمان است.

این ویلا دارای دو اتاق خواب است که یکی از اتاق خواب ها مستر می باشند. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، بهتر بود که هر دو اتاق خواب مستر می بودند. به این شکل اگر شما در ایام تعطیلات میهمان در ویلا داشتید، فضای خصوصی بسیار بهتری در اختیار داشتید و اقامت لذت بخش تر می شد. اما در همین شرایط هم این ویلا به قدری خوب و متناسب هست که شما بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

فضای نشیمین (پذیرایی) ویلا به سبک مدرن کار شده است و آشپزخانه به صورت جزیره ای در آن قرار گرفته است. به این شکل فضای نشیمن بسیار بزرگتر و دل باز تر از آنچه که هست به نظر خواهد رسید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۳۳ را مشاهده نمایید.

 

اگر قصد خرید ویلای ۱۰۰۰ متری در سرخاب را دارید ، ویلای کد ۱۳۳ یکی از گزینه های ایده آل پیش روی شماست. علاوه بر این ما گزینه های دیگری مشابه این ، در دست داریم که شما می توانید آنها را نیز بازدید نمایید. به این منظور ، کافی است با هماهنگی قبلی، سفری کوتاه به منطقه زیبای تهراندشت و سرخاب داشته باشید. جهت هماهنگی بازدید ویلا از شماره های زیر استفاده نمایید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

تلاش ما این است که بتوانیم منطبق بر سلیقه ، بودجه ، ذائقه و شرایط درخواستی شما، بهترین خرید ممکن را برای شما رقم بزنیم.

 

جهت آشنایی با منطقه تهراندشت ، لینک زیر را بررسی نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

جهت آشنایی با مناطق ییلاقی و ویلایی اطراف تهران جهت انتخاب منطقه خرید ویلا ، لینک زیر را مطالعه نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای ۱۰۰۰ متری در سرخاب

مرجع خرید و فروش باغ ، باغچه ، ویلا و زمین در منطقه سرخاب ، سعید آباد ، تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top