اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای سند دار در تهراندشت ، کد 121 (فروخته شد)

خرید ویلای سند دار تهراندشت
خرید ویلا سند دار تهراندشت، کد ۱۲۱

خرید ویلای سند دار در تهراندشت ، کد ۱۲۱

این ویلا به فروش رفته است. برای خرید ویلاهای مشابه با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

زمین: ۸۰۰ مترمربع

زیربنا: ۳۲۰ مترمربع

اتاق خواب: ۴ خواب، سه خواب مستر

استخر: سرپوشیده با آبگرم

دارای حمام ترکی

امکانات: آب، برق، گاز

وضعیت سند: سند تک برگ

قیمت : تماس بگیرید ( ۰۹۱۲۶۷۵۳۱۴۴ )

دارای طراحی محوطه و محوطه کاری حرفه ای.

اگر به دنبال خرید ویلا سند دار در تهراندشت و سرخاب هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این مطلب و بررسی این ویلا را از دست ندهید! ویلای شماره ۱۲۱ در منطقه تهراندشت و منطقه ویژه سرخاب واقع شده است و داری سند تکبرگ است.

همانطور که در مشخصات ویلا اشاره شد، این ویلا دارای زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع می باشد که برای یک ویلای خارج از شهر، متراژ بسیار مناسبی به نظر می رسد. ویلا دارای ساختمانی به متراژ ۳۲۰ متر مربع می باشد که زیربنای بزرگی است و فضای بسیار زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویلای شماره ۱۲۱ سرخاب ، دارای ۴ اتاق خواب است که از این چهار اتاق خواب، سه اتاق خواب مستر هستند یعنی در اتاق سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته است. این موضوع کی می تواند مهم باشد؟ وقتی که شما تعداد زیادی میهمان در ویلا دارید و این که میهمانان به سرویس بهداشتی شخصی خود دسترسی داشته باشند، یک امتیاز مناسب از نظر امکانات رفاهی به حساب می آید.

به خاطر داشته باشید که متراژ ۳۲۰ متر ، برای یک ویلا متراژ نسبتا بزرگی به حساب می آید و در کمتر ویلاهای اطراف تهران می توانید ویلایی با این متراژ پیدا کنید!

از دیگر امکانات این ویلا می توان به استخر سرپوشیده و حمام ترکی اشاره نمود. برای داشتن یک تعطیلات عالی و یا استراحت در ویلای شخصی در آخر هفته، این امکانات عالی به نظر می رسند.

استخر سرپوشیده در ویلا چه اهمیتی دارد؟

منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، دارای آب بسیار خوب و آفتاب بسیار مناسبی است. همه کسانی که بدنبال خرید ویلا اطراف تهران هستند، به خوبی باید بدانند که دسترسی مناسب به آب، برای ویلا حکم مرگ و زندگی را دارد. چرا که ویلا برای آبیاری محوطه و فضای سبز ویلا و همینطور پر کردن استخر نیاز به دسترسی مناسب به آب خواهند داشت. بدون آب ویلا خشک و استخر که جذابیت اصلی ویلا است، خالی خواهد بود!

این مقدمه را گفتیم که بگوییم منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب ، دسترسی به آب بسیار خوبی دارد. اکثر ویلاهای تهراندشت از طریق چاه های شهرکی یا شخصی می توانند آب استخر و محوطه خود را تغذیه نمایند. این ویژگی در کمتر منطقه ای اطراف تهران یافت می شود. از سوی دیگر، آفتاب منطقه تهراندشت به شما اجازه می دهد که به مدت ۵ ماه از سال، از استخر روباز استفاده نمایید. استخر روباز در کنار آفتاب خوب به شما اجازه می دهد که تعطیلات و استراحت بسیار خوبی در اواقات فراغت تان داشته باشید.

اما مشکل اینجاست که اگر استخر ویلای شما روباز باشد، تنها تابستان ها می توانید از استخر استفاده کنید. به این شکل در فصل های پاییز و زمستان و کمی از بهار، عملا استخر شما غیر قابل استفاده خواهد بود و وقتی نتوانید از ویلا استفاده کنید، در فصل های سرد سال، کمتر به ویلا مراجعه خواهید کرد!

اما اگر ویلای شما استخر سرپوشیده داشته باشد، ویلای شما در تمام فصول قابل استفاده خواهد بود. به اصطلاح به این ویلاها چهار فصل می گویند. در نظر بگیرید که غیر از فصل تابستان بتوانید از استخر آب گرم خود نیز استفاده کنید. در هوای سرد زمستان، در استخر آب گرم خود شنا کنید و لذت ببرید. بنابراین استخر سرپوشیده به شما کمک می کند که ویلایی چهار فصل داشته باشید.

سایر ویژگی های ویلای ۱۲۱ سرخاب

لازم است بدانید که ویلای ۱۲۱ تمامی امکانات رفاهی از جمله آب ، برق و گاز را داراست. دارا بودن تمامی امکانات رفاهی به اضافه سند تک برگ و محوطه کاری حرفه ای، استخر سرپوشیده و حمام ترکی ، این ویلا را تبدیل به یک انتخاب ایده آل نموده است.

در ادامه می توانید سایر تصاویر مربوط به این ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک نمایید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، به غیر از این ویلا، نمونه ویلاهای مشابه زیادی را در اختیار دارد. شما می توانید جهت خرید ویلا و زمین در منطقه تهراندشت و به ویژه سرخاب ، چه برای استفاده شخصی و چه جهت سرمایه گذاری، با ما تماس بگیرید. ما تلاش می کنیم منطبق با بودجه و سلیقه شما بهترین انتخاب ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. کافی است با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

عکس ویلای استخر سرپوشیده کد ۱۲۱

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای سند دار در تهراندشت

مرجع خرید ویلا، زمین، باغ و باغچه در منطقه تهراندشت و سرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top