اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای استخردار تهراندشت سرخاب ، 700 متری ، کد 119

خرید ویلا استخردار تهراندشت
ویلای ۷۰۰ متری تهراندشت ، سرخاب

خرید ویلای استخردار تهراندشت سرخاب ، ۷۰۰ متری ، کد ۱۱۹

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۷۰۰ مترمربع (سند اصلاحی ۶۴۵ مترمربع)

متراژ زیربنا: ۱۲۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب: ۲ خواب

استخر : دارد بصورت روباز

محوطه سازی شده

امکانات: آب و برق

وضعیت امنیت : ویلا داخل شهرک قرار دارد.

وضعیت سند : دارای سند عرضه و اعیان

قیمت ویلا : تماس بگیرید   ۰۹۱۲۶۷۵۳۱۴۴

خرید ویلای ۷۰۰ متری استخردار تهراندشت سرخاب

در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی فضاهای یکی دیگر از ویلاهای زیبای منطقه تهراندشت بپردازیم. ویلای کد ۱۱۹. برای مطالعه توضیحات و تصاویر، با ویلا رز همراه باشید.

همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد، این ویلا دارای زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع می باشد. از این متراژ، فضایی در حدود ۱۲۰ مترمربع به ساختمان ویلا اختصاص یافته است و ۶۸۰ متر به عنوان محوطه در نظر گرفته شده است. این ویلا دارای استخر روباز می باشد که دقیقا روبروی ساختمان قرار گرفته است.

دو نکته مهم در مورد این ویلا:

  • ویلای کد ۱۱۹ دارای سند رسمی عرضه و اعیان می باشد. به خاطر داشته باشید، این ویلا در سند دارای اصلاحیه می باشد و متراژ قید شده در سند، ۶۴۵ مترمربع می باشد.
  • این ویلا در شهرک ویلایی واقع شده است که به این دلیل، دارای امنیت بسیار بالا و خدمات نگهداری ویلا است.

بررسی ساختمان ویلا

این ویلا در دسته ویلاهای با متراژ متوسط قرار دارد. یعنی متراژ ویلا نه کم است و نه زیاد! ساختمان ویلا همانطور که اشاره شد، دو خوابه است. چنانچه شما قصد برگزاری میهمانی و دورهمی در ویلای شخصی تان را داشته باشید، می توانید از اتاق خواب ها نهایت استفاده را ببرید. ضمن اینکه در فضای نشیمن و آشپزخانه بسیار خوبی در اختیار خواهید داشت.

همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید نمود این ویلا برای دید به محوطه و بویژه استخر، دارای دو پنجره بزرگ است که دید بسیار خوبی از محوطه ویلا را در اختیار شما قرار خواهد داد.  فضای داخلی ویلا بسیار بزرگ، پر نور و مدرن است. متریال های انتخاب شده در ساخت از جمله سرامیک کف، به شکلی هستند که فضای داخلی حس و حال گرم و دلپذیری داشته باشد.

اگر به این ویلا علاقه مند شده اید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما ویلای کد ۱۱۹ سرخاب را از نزدیک مشاهده و بررسی نمایید. به این منظور کافی است به مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز تماس بگیرید: ۰۹۱۲۶۷۵۳۱۴۴ – ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

بررسی محوطه ویلا

برای تمامی ویلاها، برخوداری از یک محوطه بزرگ، زیبا و سرسبز از ضروریات است. چرا که کسی که اقدام به خرید ویلا اطراف تهران می نماید، قصد دارد تا از فضای محوطه ویلا استفاده نماید. بنابراین باید فضایی با متراژ معقول و امکانات رفاهی خوب در اختیار داشته باشد. در ویلای ۱۱۹ سرخاب ، محوطه متراژی در حدود ۶۸۰ متر دارد و فضایی نسبتا وسیع در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته باید بدانید که بخشی از محوطه به استخر روباز اختصاص یافته است. استخر روباز در منطقه تهراندشت و سرخاب، از ضروریات هر ویلاست. چرا که در این منطقه به دلیل برخورداری از آفتاب خوب در ۵ ماه از سال و همچنین دسترسی آسان به منبع آب زیرزمینی (آب چاه) تفریحات آبی کاملا در دسترس هستند و شما می توانید ایام استراحت و اوقات فراغت خود را در به تفریحات آبی و شنا در ویلای شخصی تان اختصاص دهید.

وقتی از درب ورودی وارد ویلا می شوید، ابتدا محوطه و سپس ساختمان ویلا را روبروی خود خواهید دید. در محوطه، فضای نسبتا مناسبی برای پارکینگ خودرو در نظر گرفته شده است. سمت راست و چپ محوطه کاری شده است و از این رو، شما در تابستان ها، فضایی سرسبز در اختیار خواهید داشت. سپس استخر روباز و ساختمان قرار گرفته اند.

 

مزیت های ویلای شهرکی

ویلاهای شهرکی، انتخاب اول افراد برای خرید ویلا هستند. دلایل این امر نیز مشخص هستند و ما نیز سعی می کنیم دلیل برتری های ویلای شهرکی را برای شما تشریح نماییم تا به خوبی با مزیت های این نوع ویلا نسبت به ویلاهای تکی آشنا شوید.

  • امنیت بالا در ویلاهای شهرکی : اولین و بزرگترین مزیت ویلاهای شهرکی، امنیت بالای آنهاست. به طور معمول شهرک ویلایی دارای بخش سرایداری و نگهبانی است. نگهبان بصورت دائم و شیفتی از ویلاهای شهرک مراقبت می کنند و به این دلیل شما می توانید به خیالی آسوده نسبت به ویلای خود داشته باشید. چه در ویلا حضور داشته باشید و چه حضور نداشته باشید! از آنجایی که ممکن است شما در طول هفته در ویلای خود نباشید و تنها آخر هفته ها به ویلای خود مراجعه نمایید، نگهبانان در طول هفته از شهرک مراقبت می کنند و وسایل و تجهیزات شما در ویلا همواره در امان خواهند بود.
  • تامین آب و برق برای کل شهرک : بطور معمول ویلاهای شهرکی از امکانات آب و برق برخودار هستند. این امکان شاید در ویلاهای فردی وجود نداشته باشد و شما برای تامین آب و برق مجبور به استفاده از تجهیزاتی نظیر موتور برق باشید. اما با سرمایه گذاری های صورت گرفته روی شهرک ویلایی، معمولا برق و آب بصورت استاندارد همواره در دسترس شماست.
  • مراقبت از ویلا در زمان عدم حضور : ویلا نیاز به نگهداری دارد. محوطه ویلا به صورت دائم نیاز به رسیدگی و آبیاری خواهد داشت تا همیشه طراوت و زیبایی خود را حفظ نماید. همینطور استخر ویلا نیاز به نظافت و نگهداری خواهد داشت. در شهرک های ویلایی معمولا سرایدار شهرک وظیفه مراقبت و آبیاری فضای سبز ویلاها را برعهده خواهد داشت.
  • هزینه نگهداری پایین تر : اگر شما ویلای انفرادی داشت باشید، تمامی موارد ذکر شده یعنی نگهبانی و مراقبت از ویلا، نیاز به یک نیرو خواهد داشت که این امر باعث هزینه ماهیانه نسبتا زیادی برای شما خواهد شد. در شهرک ویلایی، هزینه نگهبانی و سرایداری بین ویلاهای شهرک تقسیم شده و هزینه های نگهداری و مراقبت بسیار پایین و به صرفه خواهد بود.

تمامی موارد اشاره شده در بالا، ویژگی هایی هستند که شما در هنگام خرید ویلا باید آنها را لحاظ نمایید. هزینه نگهداری ویلا در بلند مدت می تواند نسبتا سنگین باشد. بنابراین همواره بلند مدت فکر کنید.

تهراندشت زیبا، استراحت در طبیعت

برای همه ما، زندگی شهری می تواند پس از مدتی، بسیار خسته کنند باشید. از این رو پس از مدتی، فکر سفر کوتاه یا بلند به سر ما می زند. اینکه به دامن طبیعت برویم و خستگی های زندگی شلوغ شهری را از تن به در کنیم، برای همه ما ضروری است. برخی دوست دارند به سفرهای بلند مدت بروند و برخی سفرهای کوتاه مدت.

اگر برای تعطیلات قصد داشته باشید به سفر بروید، ترافیک جاده های خروجی تهران نظیر چالوس، هراز و …، همواره می تواند آزار دهنده باشید. به خصوص اگر تعطیلات کوتاه مدت داشته باشیم. از این رو داشتن یک ویلا در نزدیکی تهران با طبیعت خوب ، می تواند بسیار مفید باشد. چرا که با حداقل زمان مورد نیاز به ویلای شخصی خود خواهیم رسید و می توانیم حداکثر استفاده از وقت را در تعطیلات داشته باشیم.

منطقه تهراندشت در فاصله کم از تهران، با طبیعت ویژه و سرسبز خود، یکی از مناطقی است که مورد توجه تهرانی ها برای خرید ویلا است. سبرسبزی منطقه در کنار دسترسی بسیار مناسب و ارزان به آب در این منطقه سبب شده است که ویلاهای استخر دار و سر سبز بسیار زیادی در منطقه به وجود بیایند. از طریق لینک زیر شما می توانید با منطقه تهراندشت آشنا شوید:

بهشت گمشده تهراندشت

با ویلا رز تماس بگیرید

اگر قصد بازدید و خرید ویلای کد ۱۱۹ را دارید، می توانید جهت بازدید و دریافت مشاوره در رابطه با این ویلا با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. علاوه بر این، ما با برخورداری از تعداد زیاد فایل ویلا ، باغ ویلا و زمین و باغچه در منطقه تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب ، می توانیم با توجه به بودجه و سلیقه شما، طیف گسترده ای از ویلاها را در چهت بررسی در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید ویلای استخردار در منطقه تهراندشت و سرخاب با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع فروش و خرید ویلای استخردار تهراندشت ، سرخاب و کردان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top