اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای سند تکبرگ در تهراندشت ، ویلای کد 164

خرید ویلای سند تکبرگ در تهراندشت
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۶۴

خرید ویلای سند تکبرگ در سعیدآباد تهراندشت ، ویلای کد ۱۶۴

📌 ویلای کد ۱۶۴

🔖موقعیت: تهراندشت، سعیدآباد

🔖متراژ زمین: ۷۵۰ متر

زیربنا: ۱۳۰ متر

تعداد اتاق خواب: ۲ خواب یک خواب مستر

⁦🏷️⁩💎 وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه و آبگرم

🥇 نمای رومی

🔖 محوطه کاری حرفه ای

آتشگاه و آلاچیق

آشپزخانه فول

💎سایر امکانات: آب ، برق ، گاز همگی کنتور

💎💎 وضعیت سند: سند تکبرگ

قیمت: ۶ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰)

💡💡ویلای کد ۱۶۴ در یکی از بهترین خیابان های منطقه سعیدآباد قرار گرفته است. این ویلا دارای سند تکبرگ و همینطور انشعابات قانونی است.
موقعیت و دسترسی، سند تکبرگ و انشعابات قانونی این ویلا را تبدیل به یکی از گزینه های مناسب برای کسانی کرده است که به دنبال یک ویلای تمام عیار هستند.

بررسی ویدیوی ویلای کد ۱۶۴

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، ویلای کد ۱۶۴ ، از نظر وضعیت سند، انشعابان قانونی و همینطور موقعیت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد! اگر قصد بازدید از این ویلا را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر جهت هماهنگی با ویلا رز در تماس باشید.

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

در ادامه می تونید ویدیوی مربوط به ویلا را از طریق اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید:

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۶۴

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۶۴

خرید ویلای سند تکبرگ در منطقه سعیدآباد تهراندشت

اگر قصد خرید ویلایی را دارید که دارای سند تکبرگ باشد و از طرف دیگر ، تمامی انشعابات قانونی را دارا باشد، ویلای کد ۱۶۴ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

علاوه بر این ، این ویلای در یکی از بهترین مناطق تهراندشت قرار گرفته است. منطقه سعید آباد را می توان یکی از بهترین مناطق تهراندشت دانست. چه از نظر کیفیت ویلاهای موجود در منطقه سعیدآباد ، چه از نظر وضعیت سرسبزی منطقه و چه از نظر دسترسی.

با تمامی این اوصاف، اگر در منطقه سعید آباد، ویلایی دارای سند تکبرگ و تمامی انشعابان قانونی باشد، می توان گفت که با یک ویلای بسیار خوب روبرو هستیم. ویلای کد ۱۶۴ از این منظر، بسیار عالی است.

محوطه ویلا ، فضای نسبتا بزرگی دارد. فضایی که می توان به آن باغ ویلا گفت! محوطه شامل استخر روباز نسبتا بزرگ با تصفیه خانه و همینطور تاسیسات مربوط به آب گرم ، آلاچیق ، آب نما و … می باشد. محوطه ویلا بسیار زیبا دیزاین شده است و به دل می نشینید.

فضای ساختمان ویلا نیز مدرن و زیباست. یک فضای نشیمن بزرگ در این فضا کار شده است و آشپزخانه ، بصورت جزیره ای در کنار نشیمن واقع شده است. پنجره های قدی بزرگ ، دید بسیار خوبی به محوطه را تامین می کنند و از طرف دیگر ، در طول روز نور بسیار خوبی به فضای داخلی می تابد.

اگر این ویلا را پسندیده اید و قصد بازدید ویلا را دارید، می توانید یک روز وقت بگذرید و به منطقه زیبای تهراندشت سفری کوتاه داشته باشید. علاوه بر این ، ما گزینه های مشابه از نظر قیمت و امکانات را پیش روی شما خواهیم گذاشت تا در تصمیم گیری دست بازتری داشته باشید. جهت هماهنگی های اولیه از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ  و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سعیدآباد، سرخاب ، احمد آباد و ..)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top