اینستاگرام ویلا رز

خرید زمین 700 متری در سرخاب تهراندشت ، کد 404

خرید زمین 700 متری در سرخاب تهراندشت
خرید زمین و باغچه در سرخاب تهراندشت

خرید زمین ۷۰۰ متری در سرخاب تهراندشت ، کد ۴۰۴

موقعیت: کرج ، تهراندشت ، سرخاب

متراژ : حدودا ۷۰۰ مترمربع

وضعیت : زمین مستقل

قیمت : متری ۱.۶۵۰ میلیون تومان (قیمت در تاریخ ۹۹/۴/۲۵ توسط مالک اعلام شده است)

جهت استعلام قیمت روز و آگاهی از موجود بودن زمین با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در این قسمت قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از زمین های فروشی در منطقه سرخاب تهراندشت بپردازیم. این زمین با کد ۴۰۴ شناخته می شود و چنانچه شما قصد خرید این زمین را دارید، می توانید هنگام تماس ، از این کد استفاده نمایید.

همانطور که اشاره شد، زمین کد ۴۰۴ ، دارای متراژی در حدود ۷۰۰ متر است (کمی بیشتر) است. آنچه در مورد این زمین باید بدانید این است که این زمین بصورت مستقل و انحصاری است و در شهرک واقع نشده است.

این زمین دارای دو زمین همجوار به متراژی های ۸۰۰ و ۹۰۰ متری می باشد که زمین ۸۰۰ متری به فروش رسیده است. اما قطعه ۹۰۰ متری همچنان موجود و برای فروش آماده است.

نکاتی که باید در مورد زمین کد ۴۰۴ بدانید این است که این زمین در واقع یک باغچه بسیار سرسبز ، دارای درختان مثمر ثمر و میوه است. اگر دوست دارید یک باغچه زیبا در فاصله کم و نزدیک به تهران داشته باشید، این زمین می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. همانطور که در تصاویر می بینید، سرسبزی این زمین حکایت از این دارد که می توان در این زمین یک ویلای بسیار زیبا ساخت.

این زمین بصورت چهاردیواری است. یعنی زمین شما در امنیت کامل است و شما می توانید با خرید این زمین، هر موقع که خواستید اقدام به ساخت ویلای شخصی خود نمایید. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به قطعه زمین کد ۴۰۴ را مشاهده نمایید:

 

زمین در تهراندشت برای سرمایه گذاری

اگر قصد یا بودجه مورد نیاز برای ساخت ویلا را ندارید، اما می خواهید سرمایه گذاری در ملک و زمین داشته باشید، زمین های منطقه سرخاب و به طور کل تهراندشت، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشند.

منطقه سرخاب با توجه به پتانسیل و کیفیتی که دارد، طی چند سال گذشته متقاضیان زیادی برای خرید زمین و ویلا داشته است. پیش بینی می شود این روند ادامه داشته باشد و بر این اساس، قیمت زمین و ملک در این منطقه ، به سرعت در حال رشد می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر بودجه کافی برای خرید ویلای شخصی تان را ندارید، فعلا نسبت به خرید زمین در منطقه اقدام نمایید. سپس در فرصت مناسب نسبت به ساخت ویلای مورد نظرتان اقدام کنید.

علاوه بر این حتی اگر زمین را بخرید و هیچ استفاده ای از آن هم نداشته باشید، با توجه به محدود بودن تعداد زمین ها در منطقه و تقاضای نسبتا بالا برای خرید زمین در سرخاب ، می توانید سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید. به خاطر داشته باشید، در سرخاب شما بیشتر ویلا پیدا می کنید تا زمین و باغچه خام.

چرا اطراف تهران ویلا داشته باشیم؟

خرید ویلا اطراف تهران یکی از اتفاقاتی است که برای ساکنین شهر تهران ، یک ضرورت به نظر می رسد. چرا ؟ به این دلیل که زندگی شلوغی شهری به طور حتم سبب خستگی بیش از حد می شود و همه نیاز به استراحت در دامان طبیعت خواهیم داشت. از طرفی در روزهای پایانی هفته و همینطور تعطیلات چند روزه جاده های خروجی تهران بسیار شلوغ و پرترافیک هستند. بسیاری از مواقع سفر بجای استراحت، سبب خستگی بیشتر ما می شود. بنابراین، داشتن یک ویلا در فاصله کم از تهران می تواند این فاصله ها را کم کند. به نحوی که شما با یک الی ۱.۵ ساعت رانندگی می توانید به ویلای شخصی خودتان با تمامی امکانات مورد نظر برسید.

نکته دیگر اینکه داشتن ویلا در فاصله کم از تهران این امکان را به شما می دهد که بسیاری از میهمانی ها و مراسمات خود را در ویلا برگزار کنید. به طور حتم در ویلایی با محوطه بزرگ و ساختمان مناسب ، خیلی بهتر و ساده تر از آپارتمان تهران می توانید پذیرای میهمان باشید.

در بین مناطق ویلایی و ییلاقی اطراف تهران، منطقه تهراندشت و به ویژه سرخاب ، دارای امکانات و شرایط ویژه ای است. پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر دقیق تر با منطقه تهراندشت آشنا شوید:

بهشت گمشده تهراندشت

منطقه تهراندشت کردان کجاست

 

اگر قصد خرید ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در منطقه سرخاب تهراندشت را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید. علاوه بر زمین کد ۴۰۴ موارد دیگری از زمین و باغچه وجود دارند که می توانیم آنها را نیز به شما معرفی نماییم:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید زمین ۷۰۰ متری در سرخاب تهراندشت

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغچه و ویلا در تهراندشت و سرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top