اینستاگرام ویلا رز

پیش بینی قیمت زمین در آینده

پیش بینی قیمت زمین در آینده
پیش بینی قیمت زمین در آینده

پیش بینی قیمت زمین در آینده !

درود بر تمامی همراهان وب سایت و صفحه اینستاگرام ویلا رز.

اگر از همراهان ویلا رز باشید، حتما می دانید که ما در وب سایت و صفحه اینستاگرام ویلا رز همواره به بررسی موضوعاتی در مورد خرید زمین و ویلا و سرمایه گذاری می پردازیم. هدف ما بر این است که به غیر از مسئله فروش زمین و ویلا، آگاهی خودمان و شما را پیرامون مباحث ساخت ویلا، خرید زمین و خرید ویلا و در نهایت سرمایه گذاری در منطقه تهراندشت بالا ببریم.

در این مطلب هم به بررسی موضوع پیش بینی قیمت زمین در منطقه تهراندشت پرداخته ایم. این مطلب عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز نقل شده است:

یکی از سوالاتی که در ذهن بسیاری از شما و حتی خود ما وجود دارد، این است که با این وضعیت افسار گسیخته قیمت ها، قیمت زمین در منطقه #تهراندشت و بویژه #سرخاب به چه صورت خواهد شد!

چرا قیمت زمین مهم است؟

زمین و ملک دو آیتم مهم در سرمایه گذاری برای آینده و همینطور حفظ سرمایه به شمار می روند. چه شما قصد خرید ویلا برای استفاده شخصی داشته باشید و چه خرید زمین به جهت حفظ سرمایه، قیمت امروز زمین در منطقه سرخاب و قیمت آن در آینده برای شما بسیار مهم خواهد بود.

اینکه زمین گران تر از این خواهد شد یا نه و اگر‌ گران می شود، چقدر؟؟

ما سعی میکنیم بر اساسی اتفاقاتی که طی سالها و ماه های اخیر در منطقه رخ داده است، شواهدی را ارائه کنیم و در نهایت تصمیم گیری را بر عهده خود شما بگذاریم.

۱ – با توجه به روند صعودی قیمت دلار، افزایش قیمت زمین دور از دسترس نیست. کما اینکه طی چند ماه گذشته با تغییر قیمت دلار زمین های منطقه که در حال حاضر حکم سرمایه را دارند، افزایش قیمت صد در صدی را تجربه کرده اند! تنها طی چند ماه! البته که کاهش قیمت دلار می تواند سبب ارزان شدن زمین شود!

۲- نکته بسیار مهمی که دانستن آن برای همه ما لازم است این است که، زمین، در منطقه تهراندشت و سرخاب محدود است. زمین کالایی نیست که بتوان آن را تولید کرد. بلکه موجودی زمین ثابت است و افزایش نخواهد داشت!

با توجه به افزایش مداوم تقاضا برای داشتن ویلا در منطقه سرخاب و ثابت بودن عرضه، کاملا روشن است که در هر شرایطی افزایش قیمت زمین ناگزیر است.

۳ – تا بوده و هست، قیمت زمین نه تنها در منطقه سرخاب، بلکه در کل ایران و دنیا همواره افزایش قیمت داشته. این یک اصل ثابت اقتصادی است و زمین و ملک همواره مطمئن ترین نوع سرمایه گذاری اند.

💎 سخن پایانی: چند ماه پیش یکی از کارشناسان حرفه ای در دفتر ویلا رز در میان صحبت های عامیانه و روزانه اینطور پیش بینی کرد:

`کسی فکر نمیکرد که قیمت زمین متری ۱ تومن رو تجربه کنه! الان کف‌ قیمت زمین متری ۲ تومنه، روزی رو میبینیم که زمین زیر متری ۵ تومن پیدا نشه`.

متاسفانه این پیش بینی روز به روز به واقعیت نزدیکتر می شود

⁦  🏷️⁩اگر قصد خرید زمین یا ویلا دارید، منتظر نتایج انتخابات آمریکا و قیمت دلار نباشید. چرا که زمین به شدت با محدودیت موجودی روبرو است.

در این راه گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز جهت سرمایه گذاری مطمئن در کنار شماست:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، اسماعیل آباد، سعید آباد، احمد آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top