اینستاگرام ویلا رز

خرید باغ ویلا 1300 متری در تهراندشت (کد 116)

خرید باغ ویلا در تهراندشت
باغ ویلا در تهراندشت سرخاب

خرید باغ ویلا ۱۳۰۰ متری در تهراندشت ، کد ۱۱۷

موقعیت : کردان جنوبی، تهراندشت ، سرخاب

متراژ زمین : ۱۳۰۰ متر مربع

متراژ بنا : ۲۸۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب: سه خواب هر سه مستر

وضعیت استخر : سر پوشیده داخل ساختمان با تسویه خانه و آب گرم

امکانات : آب و برق

قیمت ویلا : تماس بگیرید (۰۹۱۲۶۷۵۳۱۴۴)

در این قسمت قصد داریم یکی دیگر از ویلاهای منطقه تهراندشت و سرخاب را به شما معرفی نماییم. ویلایی با ۱۳۰۰ متر زمین. این ویلا همانطور که در بخش مشخصات اشاره شد، دارای بنایی به متراژ ۲۸۰ متر مربع می باشد.

از نقاط مثبت این ویلا که باید به آن اشاره نمود این است که دارای سه اتاق خواب است که هر سه خواب مستر (Master Bedroom) هستند. این موضوع به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید به سادگی از تعداد زیادی میهمان به صورت واحد پذیرایی نمایید. از آنجایی که بسیار از مردم میهمانی های خود را در ویلای شخصی شان برگزار می کنند (به دلیل متراژ بالاتر و امکانات رفاهی بیشتر)، وجود امکانات و سرویس در ویلا از جمله اتاق خواب مستر می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

نکته مهم دیگر اینکه این ویلا دارای استخر سرپوشیده است. یعنی ویلا در بنا دارای یک استخر است که شما می توانید در تابستان و زمستان از آن استفاده نمایید. از جمله نقاط مبثت استخر سرپوشیده این است که شما می توانید در زمستان هم از استخر و تفریحات آبی استفاده نمایید.

همانطور که می دانید بسیاری از ویلاها در منطقه تهراندشت دارای استخر فضای باز هستند. این استخر ها فقط در ایام تابستان و هوای گرم قابل استفاده هستند و در سایر فصل ها بلا استفاده می مانند. این موضوع سبب می شود که ویلا عملا در فصل سرد و پاییز و زمستان خالی بماند و استفاده ای از آن نشود. اما اگر استخر در فضای بسته و سرپوشیده باشد، می توان در تمام فصول از استخر و تفریحات آبی استفاده نمود و به این شکل ویلا به صورت چهار فصل قابل استفاده است.

خرید باغ ویلا در تهراندشت
باغ ویلا در تهراندشت سرخاب

مختصری در مورد باغ ویلا ۱۳۰۰ متری کد ۱۱۶

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، در انتهای باغ ساختمان ویلا را مشاهده می نمایید که بسیار زیباست با معماری رومی و کلاسیک طراحی شده است. ساختمان ویلا به رنگ سفید است همانطور که ساختمان ها و ویلاهای با نمای رومی معمولا به رنگ سفید هستند.

دو طرف مسیر ورودی باغچه ها قرار گرفته اند. تصاویری که شما مشاهده می نمایید، مربوط به فصل زمستان هستند و محوطه ویلا به سرسبزی تابستان نیست. دعوت می کنیم محوطه این ویلا را در فصل تابستان مشاهده نمایید تا زیبایی ها و سر سبزی آن را به خوبی درک نمایید.

نکته بسیار مهم در مورد این باغ ویلا این است که دارای دو نوع محوطه جدا است. محوطه کاری با سبک سنتی و محوطه کاری ساده و متعارف. زمین ۱۳۰۰ متری این ویلا اجازه می دهد که دست ما در ارائه طرح های مختلف باز باشد و بتوان محوطه کاری های مختلف انجام داد. داشتن دو نوع محوطه کاری در ویلا و تنوع در فضاها به شما کمک می کند که بتوانید حال و هواهای مختلف را در ویلای شخصی تان تجربه نمایید.

در نهایت اینکه ویلای کد ۱۱۶ ، یکی از ویلاهای تمیز در منطقه تهراندشت می باشد و برای شما که قصد دارید در تعطیلات آخر هفته، تعطیلات رسمی و یا حتی بصورت چهارفصل در ویلای خود استراحت نمایید، امکانات بسیار خوبی در اختیار قرار می دهد.

جهت مشاهده و بررسی این ویلا، می توانید با مشاورین ویلا رز هماهنگی به عمل بیاورید و این ویلا را از نزدیک بررسی و مشاهده نمایید. علاوه بر این، گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز به عنوان یکی از فعالان منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، فایل های ویلا و زمین زیادی را در اختیار دارد.

به این منظور کافی است با ما تماس بگیرید. مطابق بودجه و سلیقه شما، ما ویلاهای زیادی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و به شما کمک خواهیم کرد با توجه به بودجه تان، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه، نمای ویلا و همینطور فضای داخلی آن را مشاهده نمایید:

 

 

گروه مهندسین و مشاورین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top