اینستاگرام ویلا رز

ویلا با استخر سرپوشیده در تهراندشت ، کد 146 (فروش رفت)

ویلا با استخر سرپوشیده در تهراندشت
ویلای کد ۱۴۶ ، زمین ۶۸۰ متری و استخر سرپوشیده

ویلا با استخر سرپوشیده در تهراندشت ، کد ۱۴۶ (فروش رفت)

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۶۸۰ متر مربع

متراژ زیربنا: ۱۲۰ متر مربع + ۷۰ متر فضای استخر سرپوشیده

💎💎 وضعیت استخر: استخر سرپوشیده با متراژ ۷۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب

سایر امکانات: آب شهرکی و برق کنتور

شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

واقع در شهرک خلوت با تعداد محدود ویلا

آتشکده و باربیکو محوطه

قیمت : ۲.۹۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۷/۱۷)

💡💡 ویلای کد ۱۴۶ در یکی از بهترین و معروف ترین خیابان های منطقه تهراندشت واقع شده است. با توجه به لوکیشن، متراژ مناسب زمین و بنای نوساز، ویلا از ارزش خریدی بالاست. امتیاز ویژه این ویلا استخر سرپوشیده است که ویلا را تبدیل به ویلای چهارفصل نموده است.

بررسی شرایط ویژه ویلای کد ۱۴۶

به لحاظ موقعیت قرار گیری ، همانطور که اشاره شد، ویلای کد ۱۴۶ در یکی از بهترین مناطق تهراندشت واقع شده است. از نظر موقعیت ، این ویلا کاملا ارزش سرمایه گذاری و خرید دارد.

ضمن اینکه ویلا در شهرکی واقع شده است که بسیار خلوت و کم واحد است. این یک مزیت بزرگ است که ویلا در یک شهرک خلوت واقع شده باشد و هم شهرک در منطقه بسیار خوبی واقع شده باشد.

حال اگر خود ویلا هم دارای امکانات ویژه ای باشد، نتیجه این است که ویلا بسیار ارزشمند خواهد بود. ویلا با امکانات مناسب در موقعیت خوب در شهرک بسیار عالی.

امتیاز ویژه و بزرگ این ویلا این است که دارای استخر سرپوشیده است. ویلا با استخر سرپوشیده در منطقه تهراندشت کمتر پیدا می شود. چرا که در این منطقه ، اکثر ویلاها دارای استخر روباز هستند و دلیل آن این است که منطقه سرخاب سرشار از آفتاب است.

اگر فرصت و وقت بررسی توضیحات این ویلا را ندارید، می توانید ویدیوی این ویلا را از طریق IGTV ویلا رز مشاهده نمایید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

برای بازدید این ویلا می توانید و دریافت اطلاعات بیشتر ، با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۷۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

تصاویر محوطه ویلا

پس از بررسی شرایط اولیه و ویدیوی مربوط به ویلا ، در ادامه قصد داریم تصاویر محوطه ویلا را در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که اشاره شد این ویلا دارای ۶۸۰ متر زمین است که از این مقدار ، در حدود ۲۰۰ متر از زمین برای ساختمان ، استخر سرپوشیده و تراس صرف شده است. یعنی محوطه ای در حدود ۴۸۰ متر در اختیار شماست که متراژ بسیار مناسبی برای یک ویلا به نظر می رسد.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، روبروی شما ساختمان ویلا قرار گرفته است. ساختمانی با نمای سفید رنگ و البته ساده و زیبا. در سمت راست نیز باغچه قرار گرفته که دارای درختان میوه است. شاید نیاز باشد که شما به عنوان خریدار ویلا ، محوطه را کمی سر و سامان دهید. محوطه را چمن کاری کنید و کمی درختان تزیینی نیز به آن بیافزایید. با توجه به قیمت مناسب ویلا ، این هزینه ها کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه ویلا را مشاهده نمایید.

تصاویر فضای داخلی ساختمان ویلا

در ادامه قصد داریم تصاویر فضای داخلی ویلا را بررسی نماییم. در کنار تمام ویژگی های خوب این ویلا ، استخر سرپوشیده ی آن ، یکی از ویژگی های ممتاز آن است.

آفتاب خوب در منطقه تهراندشت در کنار آب فراوان سبب شده است که اکثر ویلاها دارای استخر روباز باشند. اما نکته اینجاست که استخرهای روباز در فصل زمستان ، پاییز و بهار قابل استفاده نیستند. به این دلیل، معمولا این ویلاها تنها در فصل تابستان مورد استفاده هستند و در فصل زمستان کمتر مورد استفاده قرا می گیرند.

اما ویلایی که دارای استخر سرپوشیده است، بصورت چهارفصل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم ، تمام جذابیت ویلا به استخر است. این استخر ویلاست که شما را در آخر هفته ها به ویلا می کشد. حال اگر استخر بصورت چهارفصل در دسترس باشد، شما می توانید چهارفصل از ویلا استفاده کنید. در غیر این صورت در هوای سرد، کمتر به ویلا سر می زنید.

البته باید پذیرفت که هر کسی سلیقه ای دارد. یکی استخر روباز و آب تنی زیر آفتاب تابستان را دوست دارد و دیگری دوست دارد همه سال بتواند از استخر استفاده کند.

فضای داخلی این ویلا بصورت دو خواب کار شده است. ویلای دو خواب یک ویلای استاندارد است که تمامی نیازهای معمول را پوشش می دهد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید.

جهت بازدید از ویلای کد ۱۴۶ که یک ویلا با استخر سرپوشیده در منطقه تهراندشت است ، یک روز زمان بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. علاوه بر این گزینه های مشابه دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید آنها را نیز بازدید نمایید. ما سعی می کنیم منطبق بر بودجه و سلیقه و شرایط شما ، بهترین گزینه ممکن را پیش روی شما بگذاریم. با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعید آباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top