اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری واقع در سرخاب ، ویلای کد 149

ویلای 500 متری واقع در سرخاب
ویلای کد ۱۴۹ ، ۴۷۰ متر زمین با ۱۲۰ متر زیربنا

ویلای ۵۰۰ متری واقع در سرخاب ، ویلای کد ۱۴۹

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

💎 دسترسی عالی و بینظیر، چسب بافت سرخاب

متراژ زمین: ۴۷۰ متر

زیربنا: ۱۲۰ متر

تعداد اتاق خواب: دو

وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

💎 امکانات: آب شهرکی، برق کنتور، لوله کشی گاز تا نزدیک ویلا (قابلیت دریافت گاز لوله کشی)

💲قیمت: تماس بگیرید

ویلا بصورت شهرکی با سرایداری و‌نگهبانی ۲۴ ساعته

💡💡ویلای کد ۱۴۹ در یک شهرک بسیار زیبا قرار گرفته است. با توجه به اینکه درب اصلی شهرک در یکی از خیابان های اصلی سرخاب قرار گرفته، دسترسی به ویلا بسیار عالی است.

💡💡همچنین دسترسی به امکانات شهری بسیار مطلوب خواهد بود.

توی همین شهرک یه سری ویلاها گاز لوله کشی دارن. بنابراین میشه برای ویلا گاز لوله کشی رو هم فراهم کرد.

بررسی ویلای کد ۱۴۹

ویلای کد ۱۴۹ یکی از ویلاهایی است که دقیقا چسب بافت سرخاب است. این ویلا به قدری به سرخاب نزدیک است که درب شهرک، در یکی از کوچه های سرخاب واقع شده است و فاصله با خیابان اصلی در حدود ۵۰ قدم می باشد! برای کسانی که به دنبال خرید ویلایی هستند که نزدیک به بافت اصلی سرخاب باشد و بتوانند خیلی راحت به درون منطقه رفت و آمد داشته باشند، این ویلا بسیار مناسب است. به عنوان مثال اگر قرار است اقامت چهارفصل در ویلا داشته باشید و دوست دارید که نزدیک به خیابان های اصلی باشید تا بتوانید به راحتی به درون منطقه رفت و آمد کنید، خرید انجام دهید و …، می توانید این ویلا را مد نظر داشته باشید.

با توجه به قیمت بسیار عالی، دسترسی خوب ، امکانات شهری نظیر آب و برق و گاز و شهرکی بودن ویلا، می توان این ویلا را گزینه بسیار مناسبی جهت خرید قلمداد نمود.

اگر وقت بررسی توضیحات و تصاویر ویلا را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر در IGTV اینستاگرام ویلا رز، فیلم مربوط به ویلا را مشاهده نمایید. جهت استعلام قیمت و هماهنگی بازدید هم می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۴۹

پس از اینکه از درب ورودی ویلا وارد محوطه شوید، روبروی شما ساختمان ویلا واقع شده است. در سمت راست و چپ می توانید فضای سبز ویلا را مشاهده خواهید نمود. محوطه را که به سمت ساختمان ادامه می دهید، ابتدا سمت راست می توانید فضای آلاچیق با باربیکیو را ببینید و سپس ، در سمت راست استخر روباز بسیار زیبایی قرار گرفته است. نکته اینجاست که این استخر از جلوی درب ورودی نسبتا مخفی شده است (بوسیله درختان و فضای سبز محوطه) تا از بیرون به استخر دید وجود نداشته باشد.

با توجه به ابعاد ۴۷۰ متری زمین ویلا ، می توان گفت ابعاد محوطه برای یک خانواده بسیار عالی و کاملا کافی است و با توجه به قیمت مناسب و منطقی ویلا ، این ویلا از ارزش خرید بسیار بالایی برخودار است.

در نهایت ، ساختمان ویلا با سقف شیروانی یک طرفه را مشاهده خواهید نمود که دارای نمای آجری با پنجره های بزرگ است.

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۹

ساختمان ویلا کاملا نوساز و کلید نخورده است. یعنی شما مالک اول این ویلا خواهید بود. همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، ویلا دارای ۱۲۰ متر مربع زیر بنا و دارای دو اتاق خواب است.

فضای نشیمن با آشپزخانه بصورت فلت کار شده و آشپزخانه هم بخشی از فضای نشیمن در نظر گرفته می شود. به این شکل سالن پذیرایی شما بزرگتر خواهد بود. این سالن دارای پنجره های بزرگی است که نور بسیار خوبی را به فضای داخل منتقل می کنند و از این رو، فضای پذیرایی بسیار دلباز و روشن است. علاوه بر این از فضای پذیرایی دید بسیار خوبی به استخر و محوطه وجود دارد.

ساختمان دارای یک سرویس عمومی است و علاوه بر این ، یکی از اتاق خواب ها نیز مستر است. در صورتی که در ویلا میهمان داشته باشید، این اتاق خواب با سرویس بهداشتی اختصاصی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد و شما به همراه میهمان از اقامت تان نهایت لذت را ببرید.

سقف ساختمان دارای سقف کاذب دکوراتیو است که نورپردازی فضا از طریق این سقف کاذب انجام می شود.

 

اگر به دنبال ویلای ۵۰۰ متری واقع در سرخاب هستید ، ویلای کد ۱۴۹ با توجه به نزدیکی به بافت سرخاب ، امکانات شهری نظیر آب و برق و همینطور دسترسی بسیار خوب به سوپرمارکت و … دست آخر ، قیمت بسیار عالی ، گزینه بسیار خوبی برای شماست.

جهت هماهنگی بازدید این ویلا ، با مشاورین خود در گروه ویلا رز تماس بگیرید. علاوه بر این ، ما می کوشیم گزینه ها و ویلاهای دیگری را نیز پیش روی شما بگذاریم. هدف ما این است که منطبق بر شرایط ، سلیقه و بودجه شما ، بهترین گزینه ممکن را به شما ارائه نماییم.

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

ویلای ۵۰۰ متری واقع در سرخاب

مرجع خرید و فروش باغ ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در مناطق مختلف تهراندشت (سرخاب ، سعید آباد ، اسماعیل آباد و … )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top