اینستاگرام ویلا رز

ویلای 1000 متری سرخاب، تهراندشت شماره 107

ویلای ۱۰۰۰ متری سرخاب، تهراندشت شماره ۱۰۷

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

( بهترین موقعیت سرخاب )

متراژ زمین : ۱۰۰۰ مترمترمربع

زیربنا: ۱۷۰ متر

سه خواب (هر سه خواب مستر)

سرویس میهمان

آشپزخانه کامل (کابینت، سینک ظرفشویی، هود، گاز رومیزی، شیرآلات)

استخر روباز (به همراه تصفیه خانه آب)

سیستم گرمایش: گرمایش از کف

امکانات: برق و آب

آب: چاه شخصی + آب کشاورزی

سایر امکانات: اتاق سرایداری در محل ورودی (بدون اشراف به استخر)

معرفی ویلا

ویلای شماره ۱۰۷ سرخاب در یکی از بینظیر ترین نقاط منطقه تهراندشت و سرخاب واقع شده است. اگر متمایل به خرید ویلا در این منطقه از حومه شهر تهران و کرج هستید، پیشنهاد می کنیم بررسی این ویلا را به هیچ وجه از دست ندهید!

این ویلا با توجه به قواره ۱۰۰۰ متری زمین آن و بر مناسب زمین، یکی از خوش ساخت ترین ویلاها در زمین ۱۰۰۰ متری است. از درب ورودی ویلا که وارد شوید، سمت راست سرایداری قرار گرفته است که تمامی امکانات مورد نیاز برای زندگی دائمی سرایدار را دارا می باشد.

از درب ورودی مسیری تا ساختمان ویلا قرار دارد که برای پارک شدن تعداد زیادی خودرو کاملا مناسب است. سمت راست و چپ این محوطه به شکل زیبایی فضاسازی شده است و شما فضای سبز بسیار خوبی را در اختیار خواهید داشت. ذات و نفس ویلا در محوطه آن نهفته است. محوطه سازی می تواند یک ویلا را تبدیل به بهشت کند.

وقتی از محوطه عبور نمودید، ساختمان ویلا را پیش روی خود خواهید دید که در یک طبقه و ۱۷۰ متر طراحی شده است. این ساختمان چند پله از زمین بالاتر است. طراحی داخلی ویلا به شکلی انجام شده است که اولا کاملا مدرن باشد و دوما فضای کافی برای اسکان تعداد زیادی میهمان را در اختیار شما قرار دهد. فضای نشیمن بزرگ این ساختمان می تواند مکان مناسبی برای برگزاری میهمانی های خانوادگی و دوستانه شما باشد. در این ویلا سه اتاق خواب وجود دارد که هر سه اتاق خواب مستر هستند. منظور از اتاق خواب مستر، سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب است که می تواند برای یک ویلا ضروری و مورد نیاز باشد.

همانطور ک در تصاویر فضای داخلی ویلا مشاهده می نمایید، آشپزخانه این ویلا بصورت جزیره ای و به شکل کاملا مدرن کار شده است. جزیره ای بودن آشپزخانه در خانه های مدرن، امروزه بصورت یک ضرورت در آمده است. گرداگرد این آشپزخانه؛کابینت ها قرار گرفته اند و تمامی تسهیلات یک ویلا نظیر گاز رومیزی و هود نیز در آشپزخانه تعبیه شده اند.

سمت چپ ساختمان، جایی است که در آن استخر روباز ویلا قرار گرفته است. استخرهای روباز، چنان نشاطی را در تابستان به شما هدیه خواهند داد که باور نخواهید کرد. به این فکر کنید که تعطیلات را به همراه خانواده و یا دوستان مشغول استفاده از استخر و آفتاب گرفتن هستید. آن هم در یک باغ سرسبز!

نکته آنکه هم از کنار ساختمان و هم از درون ساختمان به استخر مسیر وجود دارد و می توان از هر دو مسیر به استخر رسید. ویلاهای تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب، به استخرهای روباز خود شهره اند. چرا که طی ماههای زیادی از سال می توان از این استخر ها استفاده نمود و این به دلیل آفتاب مناسب تهراندشت است.

معرفی منطقه تهراندشت ، سرخاب

منطقه تهراندشت، به دلیل قرار گرفتن در پای کوه البرز، از سطح آب بسیار بالایی برخوردار است. به نحوی که می توان همواره استخری پر از آب زلال و تمیز داشت. لازم است بدانید که برای این استخر تصفیه خانه نیز تدارک دیده شده است و این در زمانی که تعداد زیادی میهمان دارید، یک نکته ضروری است.

منطقه تهراندشت، از دیرباز به دلیل وجود آب فراوان، به منطقه ای سرسبز با باغات و مثمر ثمر میوه مشهور بوده است. به جرات می توان گفت، کمترین منطقه ای در اطراف شهر تهران به لحاظ کیفیت آب و در دسترس بودن آن، با منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب برابری می کند.

اگر در گذشته قصد خرید ویلا در مناطق پیرامون شهر تهران را داشته اید و به مناطق ویلایی مختلف سری زده باشید، متوجه خواهید شد که استخر های قابل استفاده با منبع آب کافی، مانند یک نعمت هستند! از این رو می توان تهراندشت و سرخاب را جواهری دانست که با سطح آب بالا، نیازهای شما برای یک ویلای سبز و تفریحات آبی تابستانی فراهم خواهد نمود.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که اگر در فکر خرید ویلا هستید، به منطقه تهراندشت و ویلای کد ۱۰۷ سرخاب هم سری بزنید. بازدید از این ویلا هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت و در نقطه مقابل با کیفیت این منطقه آشنا خواهید شد.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه خرید و فروش ویلا، باغ و باغچه در منطقه سرخاب تهراندشت، تعداد زیادی ویلا و زمین آماده ساخت ویلا، باغ و باغچه را در دسترس دارد. بنابراین برای یافتن ویلایی که با شرایط، سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشد، کافی است با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر ویلا کد ۱۰۷ را مشاهده نمایید.

محوطه و نمای ساختمان ویلا

تصاویر فضای داخلی ویلا

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

3 Responses

  1. سلام و صبح بخیر
    نوشته های تان بسیار مفید و کاربردی بودند.ممنون از شما
    بنده بدنبال باغ -ویلای مناسب و بدون مشکل پدر حد یک میلیارد کمی بالا و پایین هستم اگر گزینه مناسب دارید اطلاع دهید امروز خدمت می رسم

    1. سلام و عرض ادب.
      ارزان ترین ویلای موجود جهت خرید، قیمت 1.700 میلیارد داره متاسفانه و بقیه ویلاها بالای 2 میلیارد هستند. پیشنهاد ما به شم خرید زمین هست و ساخت اون هست. قیمت زمین بسیار مناسب تر هست. ساخت رو هم اصلا نگران نباشید. ما براتون انجام می دیم.

  2. سلام و صبح بخیر
    بدنبال باغ -ویلای مناسب در حدود یک میلیارد، کمی بالا و پایین می گشتم.سایت شما را در اینترنت دیدم.مطالب بسیار مفید و کاربردی داشتند ممنون از شما.
    اگر گزینه مناسبی دارید،اطلاع دهید. امروز مزاحم وقتتان می شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top