اینستاگرام ویلا رز

ویلای شماره 101 ، تهراندشت، سرخاب (فروخته شد)

باغ ویلا تهراندشت ، ویلا سرخاب

ویلای شماره ۱۰۱ ، تهراندشت، سرخاب

مشخصات ویلا:

متراژ زمین: ۹۷۰ مترمربع

ویژگی های اختصاصی ویلا:

دو خواب

دارای درختان میوه

استخر

محوطه سازی شده

آلاچیق داخل محوطه ویلا

باربیکیو اختصاصی در تراس

سهمیه آب کشاورزی

تصاویر نمای ویلا و محوطه

 

آیا شما هم از ساکنین شهرهای تهران و کرج و بویژه تهران هستید؟ آیا از شلوغی شهر تهران در روزهای هفته رنج می برید و از آن خسته شده اید؟ این موضوع بسیار طبیعی است و به طور قطع، برای همه ما پیش می آید.

انسان بر اساس طبیعت، پس از طی کردن روزهای شلوغ کاری، به استراحت و آرامش نیاز خواهد داشت. این همان چیزی است که نام آن را تعطیلات می گذاریم. تعطیلات می تواند کوتاه مدت و یا بلند مدت باشند

تعطیلات بلند مدت و کوتاه مدت

وقتی در آستانه یک تعطیلات بلند مدت به سر می بریم، می توانیم از این روزها برای برنامه ریزی یک سفر بلند مدت به یک نقطه جدید و یا یک نقطه دوردست برنامه ریزی کنیم و از روزهای خود نهایت استفاده را ببریم، دمی بیاساییم و خستگی را از تن به در کنیم. سفر، استراحت کردن و دور شدن از مشغله های کاری و زندگی شهری (آن هم مشغله های زندگی در شهرهای بزرگ نظیر تهران با پیچیدگی های مربوط به خودش) می تواند یک عنصر مهم برای رسیدن به آرامش باشد. چرا که ادامه دادن به یک یک زندگی پرمشغله بطور حتم فرسایشی خواهد بود و در زمان کوتاهی انسان را از پای خواهد انداخت. تفریح، سفر و آرامش راهی برای تجدید قوا و احیای نیروهاست.

اما در این بین یک نکته مهم نهفته است. آیا تعطیلات بلند مدت که بسیار لذت بخش هستند، همیشه و در همه مقاطع سال در دسترس است؟ به طور حتم خیر. بسیاری از افراد معمولا در سال یک یا دو هفته تعطیلات خواهند داشت. تعطیلاتی که معمولا در تابستان رقم خواهد خورد و یا در تعطیلات نوروز. در اکثر مواقع چنین فرصتی دست نمی دهد که بتوانیم برای یک سفر نسبتا طولانی برنامه ریزی داشته باشیم. در این صورت تکلیف چیست؟ همانطور که هم شما و هم ما جواب این سوال را می دانیم، تنها و ممکن ترین تعطیلات قابل استفاده برای استراحت و کسب انرژی، تعطیلات آخر هفته است. روزهای پنج شنبه و جمعه. در برخی روزهای سال، مناسبت های تقویمی یکی دو روز تعطیلات را در اختیار ما قرار می دهند که در ترکیب با تعطیلات آخر هفته چند روزی فرصت را در اختیار قرار می دهند اما باز هم این چند روز تعطیلات را باید در دسته تعطیلات کوتاه مدت قرار داد.

وقتی فرصت برای استراحت کردن کوتاه است، یا باید در خانه بمانیم و از امکانات شهری استفاده نماییم و یا اینکه اگر اهل طبیعت هستیم و فضایی خارج از محدوده شهر را ترجیح می دهیم، به منطقه ای با آب و هوای مناسب در نزدیکی شهر سفر کنیم. چرا که برای دو روز تعطیلات یا یک روز و نیم، نمی توان زمان زیادی برای طی کردن مسیر در نظر گرفت چرا که در این صورت مسیر خود خسته کننده خواهد بود و نفس آرامش و استراحت آخر هفته را از بین خواهد برد.

در این مقدمه قصد داشتیم به شما این موضوع را انتقال دهیم که برای استراحت کردن و احیای انرژی، باید از فرصت ها استفاده نمود و فرصت آخر هفته زمان سفر کردن به مقاصد دوردست نیست بلکه باید مناطق خوش آب و هوای پیرامون شهر را در نظر داشت.

ویلا در تهراندشت

تهران و کرج دارای مناطق خوش آب و هوای زیادی هستند که شما می توانید آنها را برای استراحت انتخاب نمایید. داشتن یک ویلا یا بعبارت صحیح تر خانه ویلایی در اطراف شهر می تواند شما را به معنای واقعی از شلوغی های شهر، به آرامش برخواسته از طبیعت برساند. منطقه تهراندشت در حومه کرج، یکی از مناطقی است که می تواند برای خرید ویلا هدف باشد. اگر تمایل دارید با منطقه تهراندشت بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

بهشت تهراندشت کجاست؟

حال که تصمیم گرفتید برای آخر هفته یک ویلا داشته باشید و منطقه تهراندشت را مد نظر قرار داده اید، پیشنهاد می کنیم به همراه ما سری به یکی از ویلاهای خوش ساخت و خوش قیمت تهراندشت و منطقه سرخاب سری بزنید:

ویلای شماره ۱۰۱ تهراندشت

اگر در نهایت این ویلا را پسندید برای مشاهده آن از نزدیک باید کد ۱۰۱ را به خاطر بسپارید و پس از مراجع به دفتر ویلا رز در سرخاب آن را به ما اعلام نمایید. این ویلا در دارای زمینی با متراژ ۹۷۰ متر است. در یکی از بهترین مناطق سرخاب واقع شده است. اگر سوال تان این است که سرخاب کجاست، باید بگوییم سرخاب یکی از مناطق تهراندشت است.

وقتی وارد ویلا می شوید با فضایی سبز در دو طرف روبرو خواهید شد. این فضای سبز شامل انواع درختان میوه است که شما می توانید علاوه بر زیبایی و سبزی، از میوه های این درختان استفاده نمایید. البته باید به درختان نیز سرکشی و رسیدگی نمایید که این رسیدگی نیز لذت خاص خود را خواهد داشت. درختی که شما آن را به ثمر برسانید و بزرگ کنید، مانند یک فرزند عزیز است.

این باغ ویلا دارای یک واحد دو خوابه است که برای اسکان یک خانواده کاملا مناسب است. از طرف دیگر، یک استخر نسبتا بزرگ در کنار این خانه ویلایی ساخته شده است که شما می توانید تابستان های گرم را در آن برای خود خنک و دلنشین کنید.

هم نشینی آب، گیاه و فضایی فوق العاده برای استراحت به طور حتم شما را برای آغاز یک هفته جدید کاملا آماده خواهد نمود. از فرسایشی بودن فعالیت های شما جلوگیری می کند و انرژی شما برای زندگی را به طور متناوب تامین خواهد نمود.

اگر برای مشاهده، بررسی و خرید این ویلا نیاز به مشاوره بیشتر دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما برای رسیدن شما به ویلای مورد نظرتان، تمام تلاش و امکاناتمان را به کار خواهیم بست.

 

ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top