اینستاگرام ویلا رز

فروش ویلای ارزان قیمت 500 متری تهراندشت ، پایان کار ، کد 141

فروش ویلای ارزان قیمت 500 متری تهراندشت
ویلای ۵۰۰ متری با مجوز پایان کار

فروش ویلای ارزان قیمت ۵۰۰ متری تهراندشت ، پایان کار ، کد ۱۴۱

موقعیت: تهراندشت، احمد آباد

متراژ زمین : ۵۰۰ متر مربع

متراژ بنا : ۹۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : یک خواب

وضعیت استخر : استخر روباز

دارای محوطه کاری و نورپردازی

ویلا شهرکی

وضعیت سند : قولنامه از سند مادر (اصلاحات اراضی)

دارای قدمت بنا ، عدم خلافی و مجوز پایان کار

دارای یک حلقه چاه شخصی

قیمت : ۱.۹۰۰ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۷/۵)

ویژگی های خاص ویلای کد ۱۴۱

این ویلا در یک شهرک واقع شده است که دو بر است. یعنی از دو طرف می توانید وارد شهرک مورد نظر شوید. نکته بسیار مهم در مورد این ویلا این است که اول از همه قیمت بسیار مناسبی دارد و دوم اینکه تمامی کارهای اداری و مجوزهای قانونی آن اخذ شده است. یعنی اگر به دنبال ویلایی هستید که بتوانید آخر هفته ها و تعطیلات در آن وقت بگذرانید و از سوی دیگر هیچ گونه نگرانی بابت مجوزهای قانونی نداشته باشید و از طرف دیگر، قیمت مناسبی داشته باشد، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

نکته دیگر اینکه این ویلا شهرکی است. ویلای شهرکی دارای مزایای بسیاری است. از جمله مزایای شهرک ویلایی می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • اول اینکه ویلای شما ، چه شما باشید و چه نباشید دارای نگهبان و سرایدار خواهد بود که بصورت ۲۴ ساعته از ویلای شما مراقبت می کنند. همینطور فضای سبز ویلا را آبیاری می نمایند.
  • دوم اینکه هزینه های نگهداری ویلا در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به ویلای انحصاری و مستقل خواهد بود. چرا که هزینه های نگهبانی و سرایداری بین تمامی قطعات ویلای شهرک تقسیم می شود.

مزایای ویلای شهرکی بسیار بیشتر از این هاست اما این جا مجال توضیح دادن این ویژگی ها نیست و تنها به نکات مهم آن اشاره نمودیم.

بنابراین ، نکات مهم در رابطه با این ویلا ، متراژ مناسب آن ، شهرکی بودن ، مجوزهای قانونی و پایان کار است.

ویدیو ویلای کد ۱۴۱ در اینستاگرام ویلا رز (صفحه اینستاگرام ویلا رز را فالو کنید)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۴۱

پس از بررسی ویژگی های مهم ویلا ، در ادامه به بررسی محوطه ویلا خواهیم پرداخت. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، سمت راست و چپ شما محوطه و فضای سبز سرسبز و پردرخت ویلا قرار گرفته است. در فضای روبروی شما نیز ساختمان قرار گرفته که در کنار آن استخر روباز ویلا واقع شده است.

ساختمان ویلا بصورت سقف شیروانی است و نمای آن ، با آجر قرمز کار شده است. در ادامه می توانید تصاویر محوطه ویلا را مشاهده نمایید.

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۱

پس از بررسی تصاویر مربوط به محوطه و نمای ساختمان ، به بررسی تصاویر مربوط فضای داخلی ویلا خواهیم پرداخت. همانطور که در بخش توضیحات اشاره شد، این بنا در حدود ۹۰ متر مربع مساحت دارد و یک خواب است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید، بنای ویلا کمی قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد. البته نکته مهم همینجاست که چون بنا قدمت دارد، ویلا دارای قدمت بنا به حساب می آید و بر همین اساس تمامی مجوزهای قانونی آن اخذ شده است. پس قدیمی بودن بنای ویلا ، یک امتیاز بزرگ به حساب می آید.

شما به عنوان مصرف کننده می توانید بازسازی مختصری روی بنا انجام دهید و یک ویلای تمیز و زیبا با تمامی مجوزهای قانونی را در اختیار داشته باشید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی ویلا را مشاهده نمایید:

اگر این ویلا مورد نظر شماست ، می توانید جهت بازدید ، با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید. علاوه بر این ما می کوشیم مطابق بودجه و سلیقه شما گزینه های دیگری را به شما معرفی نماییم:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش باغ، باغچه، باغ ویلا و زمین در منطقه تهراندشت ، سرخاب ، سعید آباد ، اسماعیل آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top