اینستاگرام ویلا رز

فروش باغ ویلا 750 متری در تهراندشت سرخاب (کد 115)

متراژ: ۷۵۰ متر مربع

موقعیت: تهراندشت، سرخاب (واقع در یکی از بهترین مناطق سرخاب)

زیربنا: ۱۷۰ متر مربع با تراس

زیربنا: ۱۳۰ متر مربع بدون تراس

تعداد اتاق خواب: دو عدد مستر

استخر روباز

امکانات: آب، برق، گاز

محوطه سازی حرفه ای با درختان مثمر

آلاچیق

در این مطلب قصد داریم یکی دیگر از زیباترین و بهترین باغ ویلاهای منطقه تهراندشت و بطور دقیق تر، منطقه سرخاب را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا دارای زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع می باشد که در این زمین ۷۵۰ متری ساختمانی با زیربنای ۱۷۰ متر ساخته شده است. البته از این ۱۷۰ متر، ۱۳۰ متر زیربنای مفید ساختمان است.

در ساختمان، دو اتاق خواب مستر (اتاق خواب به همراه سرویس بهداشتی) قرار داد و فضاهای متداول نظیر فضای هال یا پذیرایی و آشپزخانه هم که از ملزومات هر فضای مسکونی هستند در اختیار شما قرار دارند. داخل ساختمان بطور کامل تکمیل شده است. یعنی کابینت های آشپزخانه نیز بصورت کامل نصب هستند و ویلا همین حالا قابل استفاده است.

باغ ویلای کد ۱۱۵ تهراندشت

بهترین کار برای اینکه این ویلا را بطور کامل مورد بررسی قرار دهید این است که با هماهنگی با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، این ویلا را از نزدیک ببینید. البته اگر سفری کوتاه به سرخاب داشته باشید، می توانید ویلاهای متعددی را بازدید نمایید و باغ ویلایی که با سلیقه شما همخوانی دارد را بخرید.

اما به این دلیل که شاید فرصت نداشته باشید به تهراندشت بیاید و یا اینکه دوست دارید قبل از خرید توضیحات این ویلا را مطالعه نمایید، قصد داریم توضیحانی در رابطه با این ویلا ارائه نماییم.

همانطور که در تصاویر مشخص است، این ویلا دارای محوطه کاری بسیار خوبی است. البته تصاویر مربوط به زمستان هستند و در تابستان می توانید محوطه را خیلی سرسبز تر ببینید. از درب ورودی که وارد محوطه ویلا می شوید، دو طرف فضای سبز قرار داد. محوطه کاری انجام شده به شکلی است که فضای ویلا در فصل تابستان کاملا زیبا و سرسبز باشد. از سوی دیگر مسیر ورودی به شما اجازه می دند که چندین خودرو را در محوطه ویلا پارک نمایید.

ساختمان ویلا در انتها قرار گرفته است. همانطور که در تصویر مشخص است، ساختمان یک طبقه است. امکانات کامل رفاهی برای داشتن اقامت فوق العاده تدارک دیده شده است. داخل ویلا کاملا تمیز و نوساز است. دو اتاق خواب که هر دو مستر هستند، می توانند فضایی مناسب برای استراحت شما و هم چنین میهمانان شما باشند. سقف ویلا بصورت شیروانی است و برای ورودی ساختمان ویلا همانطور که در تصویر می بینید، تدارک ویژه ای دیده شده است. یک ورودی هشتی که زیبایی خاصی به نمای این ویلا بخشیده است.

در سمت راست ویلا، همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، استخر روباز کار شده است. استخر در ویلاهای منطقه تهراندشت و سرخاب از اهمیت بالایی برخودار هستند. چرا که این منطقه دارای آفتاب بسیار خوبی است و در اواخر فصل بهار و تابستان می توان از تفریحات آبی و شنا در استخر لذت برد و آفتاب گرفت. در ادامه قصد داریم به بررسی اهمیت استخر در ویلا بپردازیم تا این موضوع برای شما روشن تر شود و از آن مهم تر، قصد داریم به شما بگوییم که چرا منطقه تهراندشت برای خرید ویلای استخر دار بسیار مناسب است.

اهمیت استخر در ویلا

اگر بخواهیم ساده بگوییم، ویلا بدون استخر ارزشی ندارد! آن هم در منطقه تهراندشت و سرخاب که آفتاب بی نظیری دارد. تفریحات آبی و استخری در ویلاهای تهراندشت بسیار محبوب و لذت بخش هستند. ویلای کد ۱۱۵ که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید، از این منظر بسیار عالی است چرا که استخر فوق العاده ای دارد و می توانید از این استخر، نهایت استفاده را ببرید. حتی می توانید این استخر را سرپوشیده کنید تا در ایام زمستان هم بتوانید از آن استفاده نمایید.

چرا مسئله آب برای ویلا مهم است؟

مسئله دسترسی ساده به آب، برای تمامی ویلاهای استخر دار از اهیمت بالایی برخودار است. در منطقه تهراندشت و سایر مناطقی که آفتاب خوبی دارند، مهم است که شما بتوانید دسترسی مناسبی به آب داشته باشید تا بتوانید استخرتان را همیشه پر آب در اختیار داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر شما ویلایی داشته باشید که نتوانید آب استخر آن را به سادگی تامین نمایید، ویلا ارزش چندانی نخواهد داشت! دسترسی به آب، برای ویلا بسیار مهم است.

ویژگی خاص منطقه سرخاب در تهراندشت چیست؟

منطقه تهراندشت، نسبت به تمامی مناطق اطراف تهران که آب و هوای مساعد و طبیعت خوبی دارند، دارای شرایط ویژه ای است. این شرایط ویژه مربوط به آب است. منطقه تهراندشت و به طور خاص و ویژه، منطقه سرخاب، از نظر آب یکی از غنی ترین مناطق اطراف و نزدیک تهران است.

توپوگرافی منطقه تهراندشت به شکل یک دره است. دره ای که در پای رشته کوه البرز واقع شده است. منطقه سرخاب، در پایین ترین قسمت این دره قرار دارد. از این رو، در این منطقه با حفر چاه با عمق بسیار کمی (بین ۵ تا ۱۰ متر) به منبع عظیم آب دسترسی خواهید داشت. این ویژگی یعنی دسترسی ساده به آب چیزی نیست که در مناطق دیگر به سادگی اتفاق بیفتد. این رو منطقه تهراندشت نسبت به مناطقی نظیر کردان، دماوند و …، دارای برتری خاصی است. البته لازم است بدانید که بهترین دسترسی به منابع آب زیر زمینی در بین مناطق تهراندشت، متعلق به سرخاب است و سرخاب، مانند نگینی در بین تمام مناطق ویلایی اطراف تهران می درخشند. از این رو به تهراندشت و سرخاب را بهشتی گمشده می دانند. در لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این بهشت گمشده کسب کنید.

بهشت گمشده تهراندشت

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر ویلای کد ۱۱۵ را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

همچنین شما می توانید جهت مشاهده این ویلا از نزدیک و بررسی دقیق تر، به منطقه تهراندشت مراجعه نمایید. به غیر از این ویلا، باغ، زمین و ویلا باغ های متعددی در اختیار گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز است که شما می توانید تمامی این ویلاها را از نزدیک مشاهده نمایید. ما تمام تلاش مان را می کنیم که ویلایی درخور و شایسته را به شما معرفی نماییم که هم با سلیقه شخصی و هم بودجه شما همخوانی داشته باشید.

 

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش تخصصی ویلا و زمین در منطقه سرخاب تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top