اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا 1000 متری در تهراندشت ، کد 118

خرید ویلا 1000 متری تهراندشت
ویلای ۱۰۰۰ متری تهراندشت کد ۱۱۸

خرید ویلا ۱۰۰۰ متری در تهراندشت ، کد ۱۱۸

توضیحات ویلا:

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۱۰۰۰ مترمربع

متراژ ساختمان ویلا : ۱۸۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب: سه خواب

وضعیت استخر: استخر روباز

سایر امکانات : محوطه کاری حرفه ای و آلاچیق

در این مطلب قصد داریم به معرفی ویلای زیبای ۱۰۰۰ متری در منطقه سرخاب تهراندشت بپردازیم. اگر قصد خرید ویلا با متراژ ۱۰۰۰ متر زمین را دارید، پیشنهاد می کنیم بررسی این ویلا، تصاویر و توضیحات را از دست ندهید.

همانطور که اشاره شد، ویلای شماره ۱۱۸ دارای زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع می باشد که از این متراژ، ۱۸۰ متر به ساختمان ویلا اختصاص یافته است. بنابراین در این ویلا شما محوطه ای در حدود ۸۰۰ متر را در اختیار خواهید داشت که می توانید در این محوطه، اوقات خوبی را بگذارانید!

بررسی ساختمان ویلای کد ۱۱۸

ساختمان ویلا دارای نمای کلاسیک است. یعنی طراحی نمای ویلا بر اساس سبک معماری کلاسیک انجام شده است. در تصاویر می توانید این ساختمان زیبا را مشاهده نمایید.

فضای داخلی ویلا نیز بسیار زیبا و مدرن کار شده است. این ویلا دارای سه اتاق خواب است. وجود اتاق خواب زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که شما در ویلای شخصی تان میهمانی را برگزار نموده اید و باید برای میهمانان فضای خصوصی کافی در اختیار داشته باشید. از این رو ویلای سه خوابه می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد و دست شما بسیار با خواهد بود. ساختمان ویلا کاملا نوساز است و شما استفاده کننده اول این ساختمان خواهید بود.

در ساختمان برای استفاده از و تامین دید به فضای ویلا، پنجره های بسیار مناسبی تعبیه شده است که اول از همه نور خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد و ثانیا شما می توانید دید خوبی به محوطه ویلا داشته باشید. پنجره ی استفاده شده در قسمت استخر روباز که در محوطه قرار گرفته است، بصورت قدی است تا شما بتوانید دسترسی و دید مناسبی به استخر داشته باشید.

برای لوکس بودن کار و ایجاد حس خاص، ورودی بسیار زیبایی برای ساختمان ویلا در نظر گرفته شده است که حس و حال خاصی به ویلا خواهد داد. به نحوی که شما می توانید از این زیبایی و کیفیت طراحی و ساخت، رضایت کامل داشته باشید.

محوطه ویلای کد ۱۱۸

همانطور که اشاره شد، محوطه ویلا فضایی در حدود ۸۰۰ متر در اختیار شما قرار می دهد. ۸۰۰ متر فضای نسبتا خوبی است و اگر محوطه کاری صورت گرفته اصولی باشد، قطعا شما احساس بسیار خوبی از حضور در باغ ویلای خود خواهید داشت. محوطه کاری انجام شده در ویلای کد ۱۱۸ بسیار زیبا و اصولی است. فضای محوطه کاملا مشجر است و درختان سرسبز کار شده، می توانند حس بسیار خوبی به شما بدهند. تصاویر به خوبی نشان می دهند که برای دیزاین محوطه ویلا، تلاش بسیاری شده است.

آنچه در مورد محوطه ویلا باید بدانید این است که اگر فضای محوطه به خوبی کار نشود، زیبایی ویلا زیر سوال خواهد رفت. چرا که هدف از داشتن یک ویلا باغ در اطراف تهران این است که شما بتوانید از فضای سبز استفاده نمایید. حال اگر فضای سبز کم باشد یا به درستی کار نشده باشد، ماهیت ویلا باغ زیر سوال خواهد رفت. بنابراین باید به این موضوع دقت نمایید که محوطه کاری ویلا اصولی و بر اساس دیزاین معماری باشد.

بخشی از فضای ۸۰۰ متری محوطه، به استخر روباز اختصاص یافته است. این استخر می تواند در فصل تابستان و ماه های گرم، بسیار جذاب باشد و روزهای خوبی را در کنار آن بگذرانید. یکی از بزرگترین مزیت منطقه تهراندشت این است که ۵ ماه از سال را می توان در آن به از تفریحات آب در یک استخر روباز استفاده نمود. این قابلیت یعنی ۵ ماه از سال استفاده از استخر، در سایر مناطق ویلایی اطراف تهران وجود ندارد و این موضوع مختص منطقه تهراندشت است! با وجود آب فراوان در منطقه تهراندشت، شما هیچ مشکلی بابت تامین آب مصرفی استخر نخواهید داشت!

همچنین محوطه ویلای شامل یک آلاچیق است که می توانید در آن بنشینید و از هوای مطبوع و محوطه ویلا لذت ببرید. فضایی که در هر ویلا باید در اختیار داشت! آلاچیق این ویلا بسیار زیبا و دلرباست و در فضای اطراف آن نیز با گیاهان پوشانیده شده است.

دیوار ویلا نیز با سنگ های بزرگ تزنین شده است که بیش از پیش به شما حس حضور در طبیعت را القا خواهد کرد. در ادامه می توانید تصاویر ویلا را مشاهده و بررسی نمایید. برای بازدید این ویلا و مشاهده نمونه ویلاهای بیشتر از نزدیک، کافی است با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

چرا در تهراندشت ویلا بخریم؟

مزیت های منطقه تهراندشت نسبت به سایر مناطق ویلایی اطراف تهران بسیار زیاد هستند که در ادامه سعی می کنیم برخی از این ویژگی ها را برشماریم:

  • آب و هوای بسیار مطبوع و دلپذیر در چهار فصل سال
  • قابلیت استفاده ۴ فصل از ویلاها
  • دسترسی بسیار خوب از تهران به دلیل فاصله کم
  • استفاده از استخر روباز در ۵ ماه از سال به دلیل برخوداری از آفتاب مناسب
  • بهره مندی از سطح آب بسیار خوب و دسترسی آسان به آب برای آبیاری فضای سبز و محوطه ویلا و همچنین تامین آب استخر
  • امنیت بسیار بالای منطقه به ویژه در منطقه سرخاب
  • قابلیت سرمایه گذاری در منطقه و پیشرفت منطقه نسبت به سایر مناطق ویلایی اطراف تهران به دلیل نزدیکی و شرایط ویژه تهراندشت و سرخاب

این ویژگی ها، تنها گوشه ای از ویژگی های ممتاز منطقه تهراندشت هستند! زیبایی و کیفیت این منطقه را تنها بصورت حضوری تجربه خواهید کرد. پیشنهاد ما به شما این است زمان بگذارید و یک آخر هفته، تهراندشت و بویژه سرخاب را از نزدیک ببینید. فاصله منطقه سرخاب با تهران کوتاه است و با مدت زمان کمی رانندگی می توانید به تهراندشت برسید.

برای آشنایی بیشتر با منطقه تهرانشدت پیشنهاد می کنیم حتما لینک زیر را مطالعه نمایید:

تهراندشت کجاست ؟

نکته مهم این که اگر در مورد منطقه خرید ویلا تصمیم گیری نکرده اید، پیشنهاد می کنیم مقاله ” خرید ویلا اطراف تهران ” را حتما مطالعه نمایید. در این مطلب ارائه شده در سعی کرده ایم مناطق ویلایی اطراف تهران را به شما معرفی نماییم و ویژگی های هر منطقه را برای شما تشریح نماییم تا هم نسبت به مناطق مختلف آشنایی اولیه بدست آورید و هم اینکه ببینید کدام منطقه با ذائقه، سلیقه و بودجه شما همخوانی بیشتری دارد.

 

 

 

 

هزار متر زمین ١٨٠ متر بناسه خواب
استخر
الاچیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top