اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 500 متری تهراندشت ، احمد آباد (کد 117)

خرید ویلای 500 متری تهراندشت
ویلای ۵۰۰ متری تهراندشت – کد ۱۱۷

خرید ویلای ۵۰۰ متری تهراندشت ، احمد آباد (کد ۱۱۷)

مشخصات ویلا :

موقعیت: تهراندشت ، احمد آباد ، شهرک ستایش

متراژ زمین: ۵۰۰ متر مربع

زیربنا : ۱۰۰ متر مربع

وضعیت استخر : روباز به همراه تصفیه خانه و چاه شخصی

سایر امکانات : برق

فرنیش : فول فرنیش : ویلا مبله به صورت کاملا دارای امکانات تفریحی

وضعیت امنیت و نگهبانی : نگهبانی ۲۴ ساعته ویلا واقع در شهرک

قیمت ویلا (تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۹) : ۲.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (دو میلیارد و نهصد میلیون تومان)

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی ویلایی در منطقه احمد آباد که یکی از مناطق تهراندشت است بپردازیم. اگر قصد خرید ویلا در منطقه تهراندشت را دارید پیشنهاد می کنیم  این ویلا را نیز بررسی نمایید.

در ادامه توضیحات و تصاویر ویلا در اختیار شما قرار داده خواهد شد. همچنین شما می توانید بصورت حضوری نیز از این ویلا بازدید نمایید. کافی است با مشاورین ویلا رز هماهنگی اولیه نموده و به منطقه بیاید.

مختصری در مورد ویلای ۵۰۰ متری کد ۱۱۷

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا متراژی در حدود ۵۰۰ متر مربع دارد. از این متراژ ۱۰۰ متر به عنوان زیربنا به عنوان ساختمان ویلا لحاظ شده است که با توجه به متراژ کلی زمین منطقی به نظر می رسد. ۴۰۰ متر محوطه ویلا، فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید از محوطه ویلا و فضای سبز آن نیز استفاده نمایید.

البته بخشی از این ۴۰۰ متر، به استخر روباز بزرگی اختصاص داده شده است که برای تفریحات آبی در فصل تابستان تدارک دیده شده است و شما می توانید از این استخر در فصل تابستان استفاده بسیار زیادی ببرید. البته اگر به استخر و تفریحات آبی در فصل تابستان علاقه مند باشید.

ساختمان ویلا که متراژی در حدود ۱۰۰ مترمربع دارد، بر اساس سبک معماری مدرن طراحی و ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، نمای ویلا کاملا مدرن است. بر روی نما از متریال های سرامیک خشک، آجر و یک مش فلزی طرح دار استفاده شده است که این مش فلزی در شب نورپردازی شده و نمای ویلا در هنگام تاریک شدن هوا بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود.

فضای داخلی نیز بر اساس سبک مدرن طراحی و دکور شده است. پلان داخلی به صورت مدرن است و آشپزخانه بصورت جزیره ای در کنار فضای نشیمن قرار گرفته است. در فضای نشیمن پنجره ی بزرگی کار شده است که دید به محوطه ویلا و همینطور استخر روباز را فراهم می کند. همانطور که اشاره شد، این ویلا بصورت فرنیش واگذار می شود و لوازم مورد نیاز بصورت کامل در ویلا تدارک دیده شده اند.

اگر به دنبال ویلایی با متراژ متوسط و قیمت مناسب در منطقه تهراندشت هستید، این ویلا می تواند نیازهای شما را به خوبی تامین نماید. در این ویلا می توانید آخر هفته های خوبی را تجربه نمایید.

مزیت مهم ویلا : چاه شخصی

اگر قصد خرید ویلا در هر منطقه ای اطراف تهران را دارید باید به خاطر داشته باشید که وجود آب در ویلا از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. در واقع باید اینطور گفت که ویلای بدون آب شاید ارزش زیادی نداشته باشد! وجود آب در ویلا برای آبیاری فضای سبز ویلا و همینطور پر کردن آب استخر بسیار مهم است. اگر در ویلا از آب برخودار نباشید، باید هر بار از تانکرهای حمل آب و یا راه های دیگر برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز و همینطور آب مورد نیاز استخر استفاده نمایید. بنابراین، دسترسی به آب مناسب در یک ویلا از اهمیت زیادی برخودار است.

ویلای مورد بررسی ما در این بخش، علاوه بر اینکه در یک شهرک ویلایی واقع شده است، دارای یک حلقه چاه شخصی است و بوسیله این چاه شما می توانید به سادگی آب مورد نیاز برای استخر و فضای سبز ویلا را فراهم آورید. نکته بسیار مهم این است که برای استخر از دستگاه تصفیه آب نیز استفاده شده است و برای هر بار استفاده، نیازی به تعویض آب وجود ندارد! در واقع پس از هر بار استفاده شما می توانید نسبت به تصفیه آب اقدام نمایید اما چنانچه نیاز به تعویض آب ویلا باشد، می توانید از طریق چاه شخصی که در اختیار شما قرار دارد، نسبت به پر کرد استخر اقدام نمایید.

در منطقه تهراندشت، دسترسی به آب بسیار آسان است. در شهرک های ویلایی، آب استخر از طریق چاه تامین می شود چرا که برای اکثر شهرک ها، حلقه های چاه پیش بینی شده است. این موضوع یعنی دسترسی ساده به آب زیرزمینی، چیزی نیست که در مناطق ویلایی وجود داشته باشد. در سایر مناطق ویلایی، دسترسی به آب به این سادگی امکان پذیر نخواهد بود و این ویژگی، یعنی دسترسی ساده به آب، تنها در منطقه تهراندشت فراهم است.

اگر قصد دارید بیشتر با منطقه تهراندشت و ویژگی ها و مزایای شاخص آن آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم از طریق لینک زیر با این منطقه آشنا شوید:

تهراندشت کجاست

همچنین اگر قصد خرید ویلا اطراف تهران را دارید و نمی دانید که کدام یک از مناطق ویلایی نظیر کردان، دماوند و …، با شرایط شما همخوانی دارد و همینطور مزایا و معایب هر منطقه چیست، پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید:

خرید ویلا در اطراف تهران

چرا اطراف تهران ویلا داشته باشیم؟

همه ما به عنوان کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنیم، گاهی از زندگی شلوغ شهری خسته می شویم. شهرهای بزرگ نظیر تهران، انرژی مضاعفی را از انسان می گیرند. ترافیک، کار زیاد و زندگی آپارتمان نشینی به صورت فرسایشی انسان را خسته کرده و پس از گذر زمان کوتاه همه ما نیاز به استراحت در دامن طبیعت خواهیم داشت. ترافیک آخر هفته و همینطور روزهای تعطیل در جاده چالوس و جاده های اطراف تهران حکایت از این موضوع دارد. مردم دوست دارند در ایام تعطیلات از شهر خارج شده و زمانی را در طبیعت بگذرانند.

حال اگر قصد داشته باشیم برای چند روزی از شهر خارج شویم، اگر با جاده های شلوغ و پرترافیک روبرو باشیم، علاوه بر از دست دادن زمان، خستگی که در نمی رود هیچ! خسته تر به شهر بازمی گردیم! این موضوع می تواند واقعا عذاب دهنده باشد.

با این اوصاف اگر ویلایی اطراف شهر تهران داشته باشیم، می توانیم در ایام تعطیلات به جای طی کردن مسافت طولانی تا نقاطی مانند شمال کشور و سپری کردن زمان زیاد در ترافیک، با طی کردن مسافت کم و همینطور صرف یکی دو ساعت در شلوغ ترین روزها، به ویلای شخصی خود برسید و از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید!

علاوه بر روزهای تعطیل شما می توانید هر هفته، برای تعطیلات آخر هفته به ویلای شخصی خود بروید. در حالی که شما واقعا نمی توانید هر هفته به مسافرت بروید! اما ویلایی که در فاصله یکی دو ساعتی شما قرار دارد، می تواند هر هفته پذیرای شما باشد! البته ما منکر این نیستم که هر کسی نیاز به مسافرت برود و شما می توانید در ایام تعطیلات طولانی تر، برای تنوع به مسافرت های دیگر هم بروید!

علاوه بر این، ویلا و زمین اطراف تهران، همواره با رشد قیمت همراه است. برخی مواقع این رشد بیشتر و برخی مواقع کمتر است اما همواره رشد قیمت زمین وجود داشته و دارد. بنابراین شما می توانید به دید سرمایه گذاری نیز به این موضوع نگاه کنید. خرید زمین و ویلا همواره برای شما از جانب سرمایه گذاری نیز می تواند بسیار مفید باشد. شما همواره یک ملک و یک سرمایه خوب در اختیار خواهید داشت.

 

در نهایت اینکه اگر قصد بازدید این ویلا را از نزدیک دارید، می توانید با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید. همچنین علاوه بر این، شما می توانید از تعداد زیادی فایل زمین و ویلا بازدید نمایید. ما تلاش می کنیم مطابق بودجه و سلیقه شخصی شما، بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. برای بازدید کافی است یک روز زمان بگذارید و به منطقه تهراندشت سر بزنید.

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید ویلا، زمین، باغ و باغچه در منطقه تهراندشت و سرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top