اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای استخردار 500 متری تهرداندشت سرخاب (کد 114) (فروش رفته)

خرید ویلای استخردار ۵۰۰ متری تهرداندشت سرخاب (کد ۱۱۴)

متراژ: ۵۰۰ مترمربع

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

(واقع در یکی از بهترین مناطق سرخاب)

وضعیت استخر: روباز (به همراه تصفیه خانه)

امکانات: آب و برق

در این قست قصد داریم به سراغ یکی از ویلاهای کاملا اقتصادی منطقه سرخاب واقع در تهراندشت بپردازیم. ویلایی در قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ متر که در فاصله بسیار کمی از مرکز منطقه سرخاب واقع شده است. در ادامه به این موضوع باید بپردازیم که چرا باید ویلا بخرید و چرا منطقه تهراندشت یکی از مناطق مناسب برای خرید ویلاست.

خرید ویلا اطراف تهران برای استراحت

تابحال برای شما هم پیش آمده که در ایام تعطیلات و یا تعطیلات آخر هفته، تصمیم به مسافرت کوتاهی گرفته باشید و بجای سفر، تعطیلات خود را در ترافیک جاده هایی نظیر جاده چالوس گذرانده باشید؟ برای بسیاری از ما این مسئله پیش آمده است. در اندک فرصت هایی که در تعطیلات بوجود می آید، می خواهیم کمی از شهر و دغدغه های زندگی شهر دور شویم و برای کسب آرامش به دامان طبیعت پناه ببریم اما بجای آن سر از جاده های پر ترافیک در می آوریم. در نهایت بجای رفع خستگی، خسته تر به محل زندگی برگشته و به همین سادگی فرصتی که شاید از مدتها قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، هدر می رود. راه حل چیست؟

بسیاری از شما می دانید که در اطراف شهر تهران، مناطق ویلایی یا به عبارت صحیح تر دهکده های ویلایی وجود دارند. این مناطق ویلایی در فاصله ۱ تا ۱.۵ ساعته از شهر تهران واقع شده اند. عمدتا دارای آب و هوایی تمیز، طبیعت سرسبز و پر از آب هستند. برای دوری از شهر، نماندن در ترافیک در ایام تعطیلات و استفاده در تعطیلات آخر هفته ها، ویلا در اطراف شهر می تواند بسیار مناسب باشد. ویلایی که دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسب باشد و بتواند نیازهای ما را پاسخ دهد.

اگر شما هم مثل ما فکر می کنید و از ماندن در ترافیک در ایام تطعیلات خسته شده اید، می تواند با سرمایه گذاری مناسب نسبت به خرید ویلایی که شرایط و ذائقه شما سازگار باشد، اقدام نمایید. خرید ویلا نه تنها فضایی برای استراحت دور از هیاهوی شهر در اختیار شما قرار می دهد، بلکه سرمایه گذاری بسیار خوبی نیز به شما می رود.

برای خرید ویلا، همانطور که اشاره شد، مناطق زیادی پیرامون شهر تهران وجود دارند. مناطق نظیر لواسان، دماوند، کردان، تهراندشت، شهریار و … . از بین این مناطق دماوند و لواسان آب و هوایی کوهستانی و نسبتا سرد دارند. برای کسانی به داشتن ویلا در مناطق کوهستانی علاقه دارند، این مناطق می تواند مناسب باشد. اما اگر دوست دارید در ویلای خود استخر روباز داشته باشید و از شنا در استخر زیر نور آفتاب لذت می برد، باید مناطقی نظیر تهراندشت را در نظر داشته باشید. چرا که در مناطق کوهستانی، استفاده از استخر تنها در یکی دو ماه از سال ممکن است. اما در منطقه ای نظیر تهراندشت، از اردیبهشت تا مهر می توانید استخر و تفریحات آبی را مورد استفاده قرار دهید.

چرا تهراندشت ؟

منطقه تهراندشت فاصله بسیار کمی تا شهر تهران دارد. این فاصله کم به شما اجازه می دهد تا با یک ساعت الی یک ساعت و نیم رانندگی از هر جای تهران به ویلای خود برسید. این منطقه، که به لحاظ جغرافیایی روبروی منطقه کردان واقع شده است، بسیار سرسبز و دارای باغستان های متعدد میوه است. از قدیم الایام، منطقه تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب، به این سرسبزی مشهور بوده است. سرخاب را می توان نگین تهراندشت دانست. این منطقه به دلیل قرار گیری در سطح پایین تر نسبت به دیگر مناطق تهراندشت، دارای سطح آب زیر زمینی بسیار خوبی است. این سطح خوب آب سبب می شود تا شما بتوانید همواره استخری پر از آب تمیز داشته باشید. بدون اینکه هزینه ای برای این کار بپردازید! به خاطر داشته باشید، دسترسی به سطح آب مناسب برای هر ویلایی یک ضرورت است.

اگر قصد دارید بیشتر با منطقه تهراندشت و سرخاب آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

در ادامه، قصد داریم به بررسی ویلایی ۱۱۴ تهراندشت بپردازیم. همانطور که اشاره شد، این ویلا ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. دسترسی بسیار خوبی برای این ویلا وجود دارد چرا که به بخش اصلی سرخاب بسیار نزدیک است. از سوی دیگر، این ویلا دارای استخر روباز به همراه امکانات آب و برق است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر ویلای ۱۱۴ سرخاب را مشاهده نمایید:

اگر ویلای شماره ۱۱۴ مطابق سلیق شماست، می توانید برای مشاهده و بررسی این ویلا از نزدیک با مشاورین خود در ویلا رز هماهنگی نمایید. علاوه بر این، مشاورین ویلا رز، تعداد زیادی ویلا د زمین در اختیار دارد که می توانید از این موارد نیز بازدید نمایید و ویلایی مورد نظرتان را بیاید. کافی است سفری کوتاه به بهشت سرخاب داشته باشید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top