اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری سندتکبرگ شهرکی تهراندشت ، ویلای کد 184

ویلای 500 متری سندتکبرگ شهرکی تهراندشت
تصاویر محوطه و ساختمان ویلای کد ۱۸۴

ویلای ۵۰۰ متری سندتکبرگ شهرکی تهراندشت

📌 ویلای کد ۱۸۴

🔖 موقعیت: تهراندشت (کردان جنوبی)

🔖 متراژ زمین: ۵۴۰ متر

🔖 زیربنا: ۱۳۵ متر

🔖 تعداد اتاق خواب: دو خواب یک خواب مستر

🔖 وضعیت استخر: استخر روباز به همراه تصفیه خانه

🔖 محوطه سازی مدرن به همراه چندین درخت گردو

🔖 آلاچیق

🔖 آشپزخانه کامل با کابینت هایگلاس

🔖 سایر امکانات: آب شهرکی، برق کنتور شهرکی

🔖 ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

🔖 تعداد ویلاهای موجود در شهرک: ۵ دستگاه

💎 وضعیت سند: سند تکبرگ به نام شما در دفترخانه

🔖 قیمت: ۳.۲۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۱/۳)

💡 ویلای کد ۱۸۴ چند ویژگی مهم دارد، شهرکی در شهرک کم واحد، متراژ زمین مناسب، نمای مدرن، سند تکبرگ و از همه مهم تر قیمت مناسب. با تمامی موارد بررسی شده، خرید این ویلا کاملا مقرون به صرفه به نظر می رسد

ویدیو ویلای کد ۱۸۴

اگر فرصت بررسی توضیحات و تصاویر مربوط به ویلای کد ۱۸۴ را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر واقع در IGTV اینستاگرام ویلا رز، این ویلا را مورد بررسی قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویلا هم می توانید با مشاورین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه و ساختمان ویلای کد ۱۸۴

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۸۴

ویلای ۵۰۰ متری سندتکبرگ شهرکی تهراندشت

ویلای کد ۱۸۴ برای آن دسته از دوستانی مناسب است که به دنبال یک باغ ویلا مدرن در منطقه تهراندشت هستند. باغ ویلایی که اول از همه دارای سند تکبرگ باشد و در مرحله دوم، حتما شهرکی باشد.

بسیاری از دوستان تمایل دارند که ویلایی داشته باشند که در یک شهرک واقع شده باشد. چرا که حضور نگهبان و سرایداری مزایای بسیار زیادی با خود همراه دارد. از جمله اینکه چه شما داخل ویلا باشید و چه نباشید، نگهبانان شهرک بصورت ۲۴ ساعته وظیفه مراقبت از شهرک را بر عهده دارند. همچنین سرایدار شهرک، وظیفه رسیدگی به باغ و درختان و محوطه شما را بر عهده دارد. از جمله محاسن سرایداری ویلا این است که هر وقت شما بخواهید به ویلا بیاید، می توانید به سرایدار بگویید که سیستم سرمایش یا گرمایش ویلا را راه اندازی کند تا وقتی شما می رسید، نگران سرما و گرمای ویلا نباشید!

سند تکبرگ به طور معمول در تهراندشت کم پیدا می شود. چرا که عمده معاملات در تهراندشت بر مبنای سند مادر و قولنامه و کد رهگیری است. از نظر مالکیتی، هیچ تفاوتی میان ویلا با سند تکبرگ و سند قولنامه ای نیست! اما برخی از دوستان روی سند حساسیت خاصی ندارند و دوست دارند که ویلا سند تکبرگ داشته باشد. این ویلا از این نظر مخصوص آن دسته از دوستان است.

نمای ساختمان ویلا کاملا مدرن است. روی نما از شیشه های قدی بزرگ استفاده شده است که این موضوع باعث می شود در طول روز نور خوبی به فضای داخلی ساختمان بتابد و علاوه بر این، دید خوبی از محوطه به فضای داخلی ویلا وجود داشته باشد.

فضای ساختمان ویلا، ۱۲۰ متر مربع مساحت دارد که برای یک خانواده فضای بسیار خوب و مناسبی به نظر می رسد.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. هم می توانید از این ویلا بازدید نمایید و هم این که ما سعی می کنیم گزینه های دیگر که با بودجه و سلیقه شما همخوانی داشته باشند را نیز پیش روی شما بگذاریم تا در انتخاب دست تان باز باشد. برای هماهنگی اولیه با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top