اینستاگرام ویلا رز

ویلای لوکس و مبله در تهراندشت ، ویلای کد 631

ویلای لوکس مبله در تهراندشت
محوطه ویلای کد ۶۳۱

📌 ویلای کد ۶۳۱

📍 موقعیت تهراندشت

🌱متراژ زمین : ۵۰۰

🌱زیر بنا : ۲۷۰

🌱تعداد اتاق خواب : ۳خواب مستر فول دیزاین

🌱وضیعت استخر : استخرروباز  ، تصفیه خانه و تاسیسات هوشمند

🌱متریال عالی درجه یک

🌱محوطه سازی زیبا با درختان تزیئنی

🌱سایر امکانات : اب ، برق ، گازمخزن

🌱باربیکیو اتشکده ابنما

🌱کابینت کامل و برند

🌱شیرالات نصب

🌱میز بیلیارد ۸بال

💲 قیمت: تماس

ویلای لوکس و مبله در تهراندشت با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب قیمت خوب و طراحی مدرن و زیبا ویژگی های ویلایی است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم این ویلا در سبک مدرن طراحی شده است. این ویلا با متریالی عالی و در لوکیشنی بی نظیر آماده بازدید شما عزیزان می باشد. ویلای کد ۶۳۱ یک موقعیت عالی با امکانات تفریحی و مناسب تفریح و استراحت و فراغت شما و دوستان و خانوادتان می باشد. اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

📞۰۹۱۲ ۶۷۵ ۳۱۴۴

📞۰۹۱۲ ۰۴۵ ۱۳۸۰

📞۰۹۱۲ ۳۷۷ ۱۹۵۶

تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۶۳۱

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۶۳۱

ویلای لوکس و مبله در تهراندشت

ویلای لوکس مبله واقع در تهران دشت، به دلیل طراحی منحصر به فرد و امکانات بی‌ نظیر خود، یکی از بهترین گزینه‌ ها برای زندگی مدرن و راحت به شمار می‌ رود. این ویلای دوبلکس با مساحت زمین ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۷۰ متر مربع، فضایی ایده‌ آل برای خانواده‌ ها و افرادی است که به دنبال آرامش و شکوه در زندگی روزمره هستند. در این ویلا سه اتاق خواب مستر با طراحی داخلی کامل و مدرن وجود دارد که هر یک به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که حداکثر راحتی و آسایش را برای ساکنان خود فراهم آورند.

از دیگر امکانات برجسته این ویلای لوکس می‌ توان به میز بیلیارد ۸ بال اشاره کرد که فضای سرگرمی مناسبی را برای مهمانان فراهم می‌ کند. محوطه‌ سازی زیبا و حرفه‌ ای این ویلا، به همراه استخر چهار فصل که امکان شنا در تمامی فصول سال را فراهم می‌ کند، به جذابیت‌ های این ویلا افزوده است. علاوه بر این، وجود باربیکیو و مبلمان فضای باز فضای مناسبی را برای دورهمی‌ ها و جشن‌ های خانوادگی ارائه می‌ دهد. تمامی متریال به کار رفته در این ساخت و ساز از برندهای معتبر و معروف انتخاب شده‌ اند که نشان از کیفیت بالا و دقت در طراحی دارد. با توجه به تمام این ویژگی‌ ها، این ویلا گزینه‌ ای ایده‌ آل برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از لوکس بودن، آسایش و دسترسی به امکانات عالی در دل طبیعت هستند.

 

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

📞۰۹۱۲ ۶۷۵ ۳۱۴۴

📞۰۹۱۲ ۰۴۵ ۱۳۸۰

📞۰۹۱۲ ۳۷۷ ۱۹۵۶

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top