اینستاگرام ویلا رز

ویلای فلت ، دوبلکس و تریپلکس

ویلای فلت ، دوبلکس و تریپلکس
ویلای فلت ، دوبلکس و تریپلکس

ویلای فلت ، دوبلکس و تریپلکس

همونطور که احتمالا می دونید، ما سعی می کنیم هر چند روز یک بار در مورد یک موضوع خاص پیرامون ویلا صحبت کنیم. مطالبی که بصورت منظم روی صفحه اینستاگرام ویلا رز منتشر می شن.

توی این مطلب هم در مورد انواع ویلاهای فلت ، دوبلکس و تریپلکس صحبت کردیم. اگر نمی دونید معنی این سه تا چیه پیشنهاد می کنیم این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید. قطعا بدردتون می خوره.

مطالبی که در ادامه می خونید، عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز منتشر شده:

📌 برای خیلیا سواله که ویلای فلت و دوبلکس و تریپلکس چه فرقی دارن.

مثلا ویلای دوبلکس مث یه آپارتمان دو طبقه س؟ داستان چیه؟

در این پست قصد داریم بهتون بگیم فرق ویلای فلت، دوبلکس و تریپلکس چیه. همراه ویلارز باشید.

🔖 ویلای فلت:

ویلای فلت همون ویلای یک طبقه خودمونه. یک طبقه روی زمین ساخته میشه و اتاق خوابا و نشیمن و آشپزخونه همه توی یه فضا قرار میگیرن.

🔖 ویلای دوبلکس:

همونطور که میدونید، ویلای دوبلکس معمولا از بیرون دو طبقه دیده میشه. فرقش با خونه دو طبقه اینه که راه پله دسترسی بین طبقات معمولا از توی خونه س. (البته میتونه از بیرون هم راه داشته باشه اما اکه قراره اسمش دوبلکس باشه نه دو طبقه، باید از داخل بین طبقات دسترسی داشته باشیم.)

توی ویلای دوبلکس تقسیم فضایی هم داریم. تقسیم فضایی به این معنا که معمولا فضاهای عمومی مث نشیمن، آشپزخونه و سرویس عمومی معمولا طبقه اول قرار میگیرن و فضاهای خصوصی مث اتاق خواب توی طبقه بالا.

🔖 ویلای تریپلکس:

ویلای تریپلکس که کمتر از فلت و دوبلکس ساخته میشه، دقیقا مثل دوبلکس هست. یعنی دسترسی بین طبقات باید از داخل تامین بشه.

توی ویلای تریپلکس معمولا طبقه اول نشمین و آشپزخونه و جیم و فضای بازی و … هست. توی طبقه دوم یه تعداد اتاق خواب و یه نشیمن خصوصی دیگه که نسبت به نشیمن طبقه همکف کوچیکتره. توی طبقه سوم هم معمولا فقط اتاق خواب داریم و یه تراس بزرگ با یه ویوی عالی.

💡 نکات:

💎 معمولا توی شهرک ها ویلاها یک طبقه یا همون فلت هستن. چرا که نباید به استخرهای همسایه اشراف داشته باشن. البته شهرک هایی هم هستن که همه ویلاها توش دوبلکس هستن 😉

برای داشتن یه ویلای دوبلکس یا تریپلکس بیشتر باید دنبال یه زمین مستقل و غیر شهرکی باشید.

💎 ویلا بسته به اینکه فلت باشه یا دوبلکس و … هزینه نگهداری متفاوتی داره. پس فقط بحث خود ویلا مطرح نیست و باید قبل از خرید یا ساخت، به فکر هزینه های نگهداریش هم باشید.

💎 هزینه ساخت ویلای دوبلکس با توجه به فونداسیون و سازه قوی تری که نیاز داره، معمولا ۱.۵ برابر هزینه ویلای فلت با متراژ مشابه هست. ویلای تریپلکس هم به همین شکل افزایش هزینه داره.

🌐 اگه در مورد ساخت ویلای دوبلکس و فلت و … نیاز به راهنمایی دارین یا اینکه قصد خرید ویلای دوبلکس و تریپلکس دارین، با ویلا رز تماس بگیرین:

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top