اینستاگرام ویلا رز

ویلاهای سرسبز تهراندشت

ویلاهای سرسبز تهراندشت
ویلاهای سرسبز تهراندشت

ویلاهای سرسبز تهراندشت

در ادامه بررسی ویژگی های منطقه تهراندشت، به بررسی موضوع سرسبزی ویلاهای موجود در منطقه تهراندشت پرداختیم. البته که همه مناطق تهراندشت سرسبز نیستن! اما خب بیشتر نقاطش پر از دار و درخت و سرسبزی هستن. مطلبی که در ادامه مطالعه می کنید، عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز هم نقل شده.

📌 تهراندشت منطقه ایه که به خاطر وجود آب فراوون سرسبز و‌ پر از درخته.

🔖 باغستان های سرخاب و سعیدآباد و اسماعیل آباد، از دیرباز شهره عام و خاص بودن. اصلا به سرخاب میگن نگین ساوجبلاغ!

🔖 کوچه پس کوچه های منطقه تهراندشت، پر از کوچه باغایی هست که هممون عکساشونو این ور و‌اونور میبینیم و دلمون آب میشه واسه صفاشون.

🔖 تهراندشت به خاطر وجود آب و سرسبزی و صفایی که داشته، از قدیم الایام برای ویلا و باغ ویلا و باغچه مورد توجه بوده.

❓ مورد توجه کی؟ مورد توجه مردم تهران که از زندگی آپارتمان نشینی خسته شدن و دلشون میخواد یه باغچه ای همین کنار تهران داشته باشن که هر وقت خسته شدن از شلوغی شهر، بیان توی‌ باغشون و یه نفسی تازه کنن. البته که کردانم هست، لواسونم هست. اما خرید باغچه و باغ ویلا توی این مناطق نیاز داره به اندازه یه بانک پول داشته باشیم.

شمالم که داستان خودشو داره. توی همین کرونا که جاده ها بسته شد، رسما شمال تبدیل شد به خاطره!

به واسطه وجود آب فراوون، ویلاهایی که توی منطقه تهراندشت هستن همه محوطه های سرسبز‌ و پر درخت دارن. باغچه هایی که توش پر درخت میوه س. گردو، آلو، شلیل، گلابی، سیب و ….

💡 حالا چون تهراندشت آب خیلی خوب و زیادی داره، ویلاهای این منطقه همشون استخر هم دارن. استخرای روباز که به شما این امکان رو میدن که زیر آفتاب کنار آب دراز بکشید و انواع کرم و لوسیون رو بخودتون بزنید و لذتشو ببرید.

💎 دور از هیاهوی شهر، توی ویلای شخصی، کنار استخر!

💡 پس چی شد؟ یه ویلای سرسبز توی خیابون های سرسبز و پردرخت تهراندشت با استخر روباز و دیگه نگم براتون.

❓ خوبی تهراندشت چیه؟ خوبیش اینه که این امکانات، قیمت خیلی بالایی نداره! نه اینکه ارزون باشه اما نسبت به کردان و‌ لواسون، خیلی مناسب تره!

💎 در واقع اینطور بگیم که با پول یه آپارتمان ۷۰ ۸۰ متری توی جای متوسط تهران، میشه توی این منطقه یه باغ ویلای ۵۰۰ متری با بنای مدرن خرید! خداییش چی از این بهتر دیگه! 🙏

🔖 تا میشه و شدنیه، دست بجونبونید. زمین، کالای باز تولید شونده نیست! موجودی زمین که تموم میشه، قیمت گذاری توسط مالک انجام میشه نه قیمت عرف منطقه!

📌 اگه خواستید باغ ویلا توی تهراندشت بخرید یا نیاز به مشاوره داشتید، هم میتونید اطلاعات پیج رو بخونید هم اینکه با ما تماس بگیرید:

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top