• Home
  • /
  • وبلاگ
  • /
  • وضعیت آب در منطقه سرخاب به چه صورت است ؟
اینستاگرام ویلا رز

وضعیت آب در منطقه سرخاب به چه صورت است ؟

وضعیت آب در منطقه سرخاب
وضعیت آب در منطقه سرخاب

وضعیت آب در منطقه سرخاب به چه صورت است ؟

اگر از همراهان ویلا رز باشید، حتما می دانید که ما در وب سایت و صفحه اینستاگرام ویلا رز، به بررسی ویژگی های منطقه تهراندشت و علی الخصوص سرخاب می پردازیم. در این مطلب قصد داریم به بررسی موضوع آب در منطقه سرخاب بپردازیم. مطلبی که در ادامه مطالعه می نمایید، عینا در اینستاگرام ویلا رز نقل شده است.

“سرخاب منطقه بسیار پر آبی است.

همانطور که می دانید، منطقه تهراندشت در پایین دست البرز واقع شده است. این منطقه یک دره کم عمق با شیب بسیار کم است. منطقه سرخاب ، در پایین ترین نقطه این دره واقع شده است. به همین دلیل ، دسترسی به منابع آب در منطقه سرخاب ، بسیار ساده است. خوب است بدانید در سرخاب ، آب در ده متری سطح زمین است! چنین شرایطی در هیچ جای دیگری در اطراف تهران وجود ندارد. در واقع می توان سرخاب را بهترین منطقه از نظر دسترسی در اطراف تهران دانست! نه کردان، نه دماوند ، نه شهریار و نه هیچ جای دیگر مثل سرخاب دسترسی به آب ندارند!

این موضوع یعنی فراوانی آب، سبب شده است تا این منطقه از دیرباز، سرسبز و پر از باغ های میوه باشد. باغستان های سرخاب و میوه های بی نظیر آن، از دیرباز مورد توجه خاص و عام بوده است. به این دلایل به سرخاب، لقب “نگین ساوجبلاغ” داده شده است.

زیبایی و سرسبزی سرخاب را در کمتر جایی می توانید پیدا کنید. به همین دلیل به این منطقه بهشت گمشده نیز می گویند.

آب برای یک منطقه ویلایی و شهرک های ویلایی حکم مرگ و زندگی را دارد. چرا که با وجود آب مناسب، شما می توانید فضای سبز خوب و استخری پر آب را در اختیار داشته باشید.
پس اگر به دنبال یک منطقه ویلایی با آب مناسب و از طرف دیگر سرسبز هستید تا در این منطقه #ویلا داشته باشید، منطقه سرخاب را از دست ندهید.”

 

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغ ویلا در منطقه تهراندشت ( سرخاب، سعید آباد، احمد آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top