اینستاگرام ویلا رز

فروش خانه برای سرمایه گذاری

فروش خانه برای سرمایه گذاری
فروش خانه برای سرمایه گذاری

یکی از مهم ترین موضوعاتی که توی ذهن بسیاری از دوستان هست اینه که برای خرید ویلا یا باغچه به نیت سرمایه گذاری و استفاده، آیا آپارتمان تهران که توش زندگی میکنیم رو بفروشیم یا نه؟

این سوال از ما زیاد پرسیده میشه!

🔖 با توجه به اینکه روند رشد قیمت باغچه و ویلا توی مناطق ویلایی مثل تهراندشت بیشتر از سرعت رشد قیمت ملک توی تهران هست، آیا فروش ملک به نیت سرمایه گذاری کار درستیه؟

🔖 واقعیت اینه که بازار گرم خرید و فروش ویلا و باغچه توی این سالها، به گوش خیلیا رسیده و دوستان میخوان بدونن که اگه اینکار و انجام بدن، آیا سرمایشون طی چند سال چند برابر میشه یا نه

🔖 جواب این سوال بستگی به خود شما داره. اگه شما یه روال ثابت توی زندگی تون داشتین و ریسک های این مدلی نکردید، قطعا هیچوقت به شما پیشنهاد نمیشه که بیاید خونه تون رو بفروشید و توی باغ ویلا سرمایه گذاری کنید!

💡 درسته که بازار خرید و فروش ویلا و باغچه همیشه پر رونقه و نسبت به ملک تهران کمتر دچار رکود میشه، اما واقعیت اینه که این کار ریسک هم‌ داره

ممکنه توی این بازار سود خوبی ببرید و ممکنه سرمایه تون ثابت بمونه بدون پیشرفت!

💡 البته که پیشنهاد ما به شما اینه که اگر پول اضافه یا آپارتمان اضافه ای دارید که دادید اجاره این کار بسیار منطقیه. اینکه سرمایه خوابتون رو تبدیل به یه سرمایه در گردش مطمئن کنید. قطعا توی مرور زمان، سودآوری خیلی خوبی خواهید داشت!

چرا؟

🔖 چون توی بلند مدت سرعت رشد قیمت ملک توی مناطق ویلایی از سرعت رشد قیمت آپارتمان در تهران بیشتر هست!

🔖 از طرف دیگه قدرت نقدشوندگی توی منطقه تهراندشت به نسبت، بالاتر از آپارتمان تهران هست. چون مدل مشتریای ویلا به عنوان یک کالای لوکس با مشتریای آپارتمان در تهران کاملا متفاوت هست.

🏷️ در نهایت اینکه، اگر انسان ریسک پذیری نیستید، فروش خونه ای که توش زندگی میکنید به نیت سرمایه گذاری گزینه مناسبی برای شما نیست! این بازار نیاز به صبر و حوصله و دقت عمل داره.

🏷️ اما اگر دستی در ساخت و ساز دارید و با بازار ملک ویلایی هم آشنایی دارید، سرمایه گذاری روی زمین و ویلا میتونه مثل یه سکوی پرتاب برای شما باشه!

🏷️ اگر هم سرمایه خواب یا آپارتمان اضافه دارید، ما بهتون پیشنهاد میکنیم با مشورت گروهی که بهش اعتماد دارید، سرمایتون رو منتقل کنید و وارد بازار ویلا و‌ زمین بشید.

در این شرایط میتونید توی چند سال سرمایتون رو افزایش بدید.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید یا اینکه سوالی ذهنتون رو مشغول کرده و دنبال جواب هستید، ما درخدمتیم 🙏

📞۰۹۱۲۷۷۰۴۴۱۸

📞۰۹۱۲۶۷۵۳۱۴۴

📞۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top