اینستاگرام ویلا رز

شهرک کارینا سرخاب تهراندشت

شهرک کارینا سرخاب تهراندشت
شهرک کارینا سرخاب تهراندشت

شهرک کارینا سرخاب ، بهشتی در نزدیکی تهران

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی داشته باشین، محاله که اسم شهرک کارینا رو تا به حال نشنیده باشید. شهرک کارینا به جرات یکی از برترین شهرک های منطقه تهراندشت هست. یه شهرک زیبا و سرسبز که ویلاها در اون اطراف قرار گرفته و وسطش یه باغ سرسبزه!

کارینا در کنار مناطقی مثل تهران ویلا ، از جمله بهترین نقاط سرخاب و تهراندشت برای داشتن یک ویلایه فوق العاده س. حس و حالی که کارینا به شما می ده، مثل اینه که وسط یک شهرک سرسبز توی شمال قدم بزنید. با این تفاوت که این شهرک نزدیکه تهرانه!

ویلاهای شهرک کارینا عمدتا دوبلکس هستن و بناهای فاخر و زیبایی توی این شهرک وجود داره. این ویژگی ها یعنی سرسبزی، ویلاهای دوبلکس زیبا و نزدیکی به تهران، کارینا رو تبدیل به یکی از بهترین شهرک های ویلایی اطراف تهران کرده.

توی مطلبی که در ادامه می خونید، ما در مورد کارینا صحبت کردیم. این مطلب عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز منتشر شده. پس صفحه اینستاگرام ویلا رز رو حتما فالو کنید. کلی مطالب خوب براتون آماده کردیم اونجا.

💎💎 باغستان کارینا

📌 کارینا رو به جرات میشه سرشناس ترین و خاص ترین شهرک کل منطقه تهراندشت دونست. تقریبا تمام کسانی که منطقه تهراندشت رو می شناسند، شهرک کارینا رو هم می شناسن.

📌 کارینا توی خیابون تهران قرار گرفته و خیابون تهران، اصلی ترین خیابون منطقه تهراندشته. شهرک کارینا از اراضی سرخاب حساب میشه و این هم یکی دیگه از دلایل برتری سرخاب نسبت به سایر مناطق تهراندشت.

📌 شهرک کارینا نقشه خیلی قشنگی داره. از درب ورودی که وارد شهرک میشید، باید خیابون اصلی رو ادامه بدید تا دوباره برای خروج به درب شهرک برسید. دو طرف خیابون اصلی هم ویلاها قرار گرفتن.

📌 شهرک کارینا فوق العاده سرسبز و قشنگه. وقتی وارد شهرک میشید، قشنگ تفاوت رو احساس می کنید. ویلاهایی که توی شهرک کارینا قرار گرفتن، همگی خاص و متفاوت ان. در واقع باید اینطور گفت که همه ویلاها، دوبلکس و تریپلکس ان.

💡💡کارینا هم به خاطر دسترسیش متفاوته، هم به خاطر سرسبزیش و هم به خاطر ویلاهاش. ویلاهای کارینا همگی فول امکاناتن، یعنی آب و برق و گاز رو دارن. بخشی از ویلاها سند تکبرگ دارن و بعضیا سند اصلاحات اراضی (که خیلی راحت تبدیل به تکبرگ میشن).

🍁 توی کارینا معمولا فایلی برای خرید و فروش پیدا نمیشه. مالکین فروشنده نیستند چون جایی بهتر از اینجا رو پیدا نمیکنن. توی کارینا فقط سه قواره زمین برای فروش هست. اون هم برای فروش به ویلا رز واگذار شده.

💡💡💡💡 پس

برای کسب اطلاعات بیشتر، راجع به شهرک کارینا، استعلام قیمت این سه قواره زمین و … با ویلا رز تماس بگیرین:

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

برای آشنایی بیشتر با منطقه تهراندشت، مطالب زیر رو مطالعه کنید. خیلی بدردتون می خوره:

تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

اگر هم در مورد انتخاب منطقه ویلایی برای خرید ویلا اطراف تهران هنوز مردد هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر رو حتما بخونید، بهتون یه ویژن کلی برای تصمیم گیری راحت تر میده:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش باغچه ، باغ ویلا و زمین در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top