اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 800 متری سند تکبرگ در تهراندشت ، ویلای کد 173

خرید ویلای 800 متری سند تکبرگ در تهراندشت
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۷۳

خرید ویلای ۸۰۰ متری سند تکبرگ در تهراندشت

📌ویلای کد ۱۷۳

🍁 موقعیت: تهران دشت، سرخاب ( یکی از بهترین خیابان های کل منطقه تهراندشت، دسترسی عالی)

🔖متراژ زمین: ۸۰۰ متر

🔖زیربنا: ۱۵۰ متر

🔖تعداد اتاق خواب: ۲ خواب یک خواب مستر

🔖وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

🔖محوطه کاری زیبا و‌ دلنشین

🌸سایر امکانات: آب، برق، گاز LPG

⁦🏷️⁩فول فرنیش

⁦🏷️⁩یک حلقه چاه شخصی

⁦🏷️⁩سرایداری مناسب زندگی خانواده

💵 قیمت: ۵.۳ میلیارد ( قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۰)

⁦⚠️⁩⁦⚠️⁩ سازه : اسکلت بتنی با تضمین ساخت ۶ طبقه!!!!

💡💡ویلای کد ۱۷۳ از نظر موقعیت و امکانات چیزی کم و کسر ندارد! سند ویلا بصورت تکبرگ است و سازه بسیار مستحکمی دارد. با توجه به متراژ مناسب ویلا و قیمت عالی، این ویلا یکی پیشنهاد ویژه است!

بررسی ویدیوی ویلای کد ۱۷۳

اگر فرصت کافی برای بررسی تصاویر و توضیحات ویلای کد ۱۷۳ را ندارید و یا اینکه تمایل به مشاهده ویدیوی ویلا دارید، می توانید از طریق IGTV اینستاگرام ویلا رز، ویدیوی مربوط به این ویلا را مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید جهت هماهنگی بازدید این ویلا با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۷۳

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۷۳

خرید ویلای ۸۰۰ متری سند تکبرگ در تهراندشت

اگر به دنبال این هستید که یک ویلا با سند تکبرگ در منطقه تهراندشت بخرید، گزینه های پیش روی شما کم نخواهد بود! شما می توانید در مناطق مختلف ویلا با سند تکبرگ پیدا کنید. اما اگر به دنبال ویلایی هستید که لوکیشن خوبی داشته باشد و اصطلاحا تاپ لوکیشن باشد، ویلای کد ۱۷۳ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا در یکی از بهترین خیابان های کل منطقه تهراندشت واقع شده است! از نظر لوکیشن، نمی توان هیچ ایرادی به این ویلا وارد کرد! ویلا بر خیابان اصلی واقع شده و دسترسی بسیار خوبی دارد.

متراژ ویلا نیز به اندازه ای است که برای یک باغ ویلا بسیار مناسب به نظر میرسد. زمین این ویلا متراژی در حدود ۸۰۰ متر دارد که اگر ساختمان ویلا را از آن کم کنیم، فضایی در حدود ۶۰۰ متر به عنوان محوطه را در اختیار شما می گذارد که متراژ بسیار خوبی است! البته بخشی از این محوطه به استخر روباز اختصاص یافته است. اما باز هم محوطه ویلا نسبتا بزرگ است.

از درب وردوی که وارد ویلا می شوید، سمت چپ شما یک اتاق سرایداری قرار گرفته است که سرایدار ویلا با خانواده می تواند در آن زندگی کند. البته می توان از این اتاق به عنوان یک سوییت هم استفاده نمود. در نهایت اینکه همسایگی ویلا نیز بطور کامل ساخته شده است!

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، کافی است یک روز وقت بگذارید و به منطقه زیبای تهراندشت سفری کوتاه داشته باشید. علاوه بر ویلای کد ۱۷۳ شما می توانید منطبق بر سلیقه ، بودجه و شرایط تان، ویلاهای دیگری را نیز بازدید نمایید. ما سعی می کنیم بهترین گزینه های ممکن را پیش روی شما بگذاریم. با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با منطقه تهراندشت دارید، می توانید از طریق لینک های زیر اطلاعات بسیار خوب و جامعی در مورد منطقه به دست آورید:

بهشت گمشده تهراندشت

تهراندشت کردان کجاست

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top