اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای دوبلکس مدرن در سرخاب ، ویلای کد 180

خرید ویلای دوبلکس مدرن در سرخاب
تصاویر فضای محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۱۸۰

خرید ویلای دوبلکس مدرن در سرخاب ، ویلای کد ۱۸۰

💡ویلای این بخش، یکی از بهترین و زیباترین ویلاهای سرخاب هست. توضیحات رو حتما مطالعه کنید.

📌ویلای کد ۱۸۰

💎موقعیت: تهراندشت، سرخاب (لوکیشن و دسترسی عالی)

🔖متراژ: ۶۸۰ متر

🔖زیربنا: ۳۰۰ متر

🔖تعداد اتاق خواب: ۳ خواب دو خواب مستر

🔖استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

💎دیزاین محوطه بسیار حرفه ای به همراه نورپردازی

💎سازه ساختمان بسیار قدرتمند و کاملا مهندسی ساز

🔖سایر امکانات: آب، برق، گاز

🔖نمای ساختمان سنگ و پنجره های قدی

⁦🏷️⁩اتاق سونا و جکوزی

⁦🏷️⁩دو آشپزخانه واقع در طبقه همکف و طبقه بالا

⁦🏷️⁩شیشه های نما قدی

💎تاسیسات: گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت

💎درختان قدیمی و بزرگ

⁦🏷️⁩نمای محوطه و تراس سنگ آنتیک

🔖تراس با ویوی عالی به منطقه

💎سنگ کف فورمچ

🔖نشیمن طبقه بالا با قابلیت نشیمن و فضای بازی

⁦🏷️⁩پشت بام سنگ با قابلیت تبدیل به روف گاردن

🔖ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته (شهرک معروف و کم قطعه با ویلاهای گران قیمت)

💵 قیمت: ۷.۵ میلیارد

💡💡ویلای کد ۱۸۰ یکی از بهترین ویلاها از نظر موقعیت، سازه ساختمان، محوطه کاری، متریال های مصرفی و قیمت است. این ویلا، پیشنهاد ما به تمام کسانی است که به دنبال یک ویلای فول امکانات هستند.

ویدیوی ویلای کد ۱۸۰

اگر فرصت بررسی توضیحات و مشاهده تصاویر مربوط به ویلا را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی مربوط به ویلا که در IGTV اینستاگرام ویلا رز آپلود شده، این ویلا را مورد بررسی قرار دهید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ویلا و همینطور هماهنگی بازدید، با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۸۰

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۸۰

خرید ویلای دوبلکس مدرن در سرخاب

ویلای کد ۱۸۰ در تاپ لوکیشن تهراندشت و سرخاب یعنی منطقه تهران ویلا قرار گرفته است. یکی از بهترین و دنج ترین فرعی های تهران ویلا.

لازم است بدانید که این ویلا شهرکی است. یک شهرک خلوت و کم واحد که در آن می توان چند ویلای لوکس دیگر را هم دید. از نظر لوکیشن و موقعیت قرار گیری و همینطور شهرکی که ویلا در آن واقع شده، هیچ ضعفی برای این ویلا نمی توان متصور بود!

از نظر ساخت و ساز ساختمان ویلا و همینطور محوطه سازی انجام شده، باید گفت که سازنده این ویلا، هیچ کم و کسری نگذاشته. برای ساخت یک بنای دوبکس سه خواب، سازنده ویلا فونداسیون و اسکلت قدرتمندی را اجرا نموده است. در بخش انتخاب متریال هم کافی است همین قدر بدانید که برای کف ساختمان از اسلب های سنگ ۴ match استفاده شده که کمتر کسی از چنین اسلب های گران قیمتی در کار استفاده می کند!

بررسی محوطه و ساختمان ویلا:

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، ساختمان ویلا روبروی شما و وسط قرار گرفته. در سمت راست ساختمان بخشی از محوطه قرار گرفته و آتشگاه محوطه نیز در همین بخش قرار گرفته است. در فضای سمت چپ ساختمان هم استخر روباز به همراه سونا و … قرار گرفته اند. جالب است بدانید که در این ویلا، استخر روباز است اما سونا در یک اتاق کنار استخر قرار گرفته. این بخش از ویلا می تواند بسیار جذاب، دوست داشتنی و کاربردی باشد.

از درب ساختمان که وارد ویلا می شوید، با سالن بزرگ روبرو خواهید شد. سمت راست میز باز، روبرو آشپزخانه و سمت چپ هم اتاق میهمان و سرویس بهداشتی بسیار بزرگی قرار گرفته اند. اندازه سرویس بهداشتی عمومی، از یک اتاق خواب معمولی هم بزرگ تر است!

در طبقه بالا نیز، یک نشیمن بزرگ اما کوچکتر از نشیمن طبقه پایین قرار گرفته! این نشیمن دارای پنجره های بزرگ قدی است که دید بسیار خوبی از محوطه و فضای پیرامون به شما ارائه خواهد کرد. در این نشیمن می توان تجهیزانی نظیر میز بیلیارد و … را قرار داد. در همین طبقه، دو اتاق خواب مستر هم قرار گرفته اند. یک آشپزخانه کوچک هم در این طبقه برای رفع نیازهای اولیه تعبیه شده! جالب است بدانید که در این طبقه یک تراس نسبتا بزرگ قرار داد که دید کل منطقه را در اختیار شما قرار خواهد داد!

در این ویلا، برای پشت بام هم تدارکاتی دیده شده. یعنی پشت بام قابلیت تبدیل به روف گاردن را هم داراست!

برای هماهنگی بازدید این ویلا کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. ما سعی می کنیم علاوه بر این ویلا، گزینه های دیگر که با بودجه و سلیقه شما همخوانی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم تا دست شما در انتخاب باز باشد. برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای دوبلکس مدرن در سرخاب

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top