• Home
  • /
  • وبلاگ
  • /
  • آپارتمان 70 متری تهران = ویلای 700 متری
اینستاگرام ویلا رز

آپارتمان 70 متری تهران = ویلای 700 متری

آپارتمان 70 متری ویلای 700 متری
آپارتمان ۷۰ متری ویلای ۷۰۰ متری

آپارتمان ۷۰ متری تهران = ویلای ۷۰۰ متری

همه ما این روزا به شدت درگیر زندگی شلوغ شهری هستیم. صدای بوق ماشینا، ترافیک، کرونا و هزاران عامل دیگه که با زندگی شهری گره خوردن، باعث میشن جسم و روح آدم بعد یه مدت خسته و فرسوده بشه. اونوقته که همه ما نیاز به استراحت روحی و جسمی داریم!

دور از هیاهوی شهر

فارغ از مشکلات و دغدغه های زندگی

اما راه حل چیه؟

یکی از بهترین راه حل هایی که به ذهن آدم میرسه، اینه که یه جایی نزدیکای تهران، جایی که آب و هوای خوبی داشته باشه به باغ ویلای سرسبز داشته باشیم. یه باغ ویلا رویایی که هم توش پر درختای جورواجور باشه و هم استخر و امکانات تفریحی مورد علاقه مون رو داشته باشه. یه ویلا نزدیکای تهران به شما این امکان رو میده که آخر هفته ها، تعطیلات و همینطور برای برگزاری مهمونی ها و دورهمی ها، یه فضای عالی در اختیار داشته باشین!

کجا میشه این امکانات رو یه جا داشت؟

تهراندشت

تهراندشت هم نزدیک تهرانه، هم سرسبزه و هم پر از ویلاهای مدرن و فول امکاناته! این منطقه به واسطه آب خوبی که داره، سرسبز و پر از کوچه باغ و دار و درخته! از همه مهم تر اینکه، قیمت ویلاهای تهراندشت واقعا مناسبه! جوری که با پول یه آپارتمان ۷۰ متری توی تهران میشه یه ویلای ۷۰۰ متری توش خرید!

اگه دوس دارید با باغ ویلاهای تهراندشت و خود این منطقه بیشتر آشنا بشید، یه سر به صفحه اینستاگرام ویلا رز بزنید! کلی باغ ویلای خوب و قیمت مناسب و اطلاعات مفید راجع به تهراندشت توی پیج شون هست. پیج رو براتون همین پایین تگ می کنم.

اینستاگرام ویلا رز

 

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top