اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری مدرن شهرکی احمد آباد تهراندشت ، کد 160

ویلای 500 متری مدرن شهرکی احمد آباد تهراندشت
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۶۰ واقع در احمد آباد

ویلای ۵۰۰ متری مدرن شهرکی احمد آباد تهراندشت ، کد ۱۶۰

📌 ویلای کد ۱۶۰

⁦🏷️⁩موقعیت : تهراندشت، احمد آباد

⁦🏷️⁩متراژ زمین: ۵۵۰ متر

⁦🏷️⁩زیربنا: ۱۱۰ متر

⁦🏷️⁩تعداد اتاق خواب: دو‌ خواب یک خواب مستر

⁦🏷️⁩وضعیت استخر: روباز

⁦🏷️⁩محوطه کاری

⁦🏷️⁩سایر امکانات: آب، برق (لوله کشی گاز)

⁦🏷️⁩نمای آجری مدرن

⁦🏷️⁩شهرکی همراه با سرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعته

💲قیمت: ۳۴۵۰ (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۶)

💡ویلای کد ۱۶۰ در یک شهرک ویلایی واقع در یکی از خیابان های اصلی احمدآباد قرار گرفته.‌با توجه به اینکه تمامی ویلاهای مجاور در این شهرک ساخته شده اند و شهرک توسط مصرف کننده در حال استفاده است، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۶۰

در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به ویلای کد ۱۶۰ را از طریق IGTV اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید جهت هماهنگی بازدید ویلا از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷-۴۴۱۸

تصاویر نمای داخلی محوطه ویلای کد ۱۶۰

 

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۶۰

ویلای ۵۰۰ متری مدرن شهرکی واقع در منطقه احمد آباد تهراندشت

ویلای کد ۱۶۰ در منطقه احمد آباد تهراندشت واقع شده است. به عبارت صحیح تر ، ویلا در شهرکی قرار گرفته که شهرک در منطقه احمد آباد واقع شده است!

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که احمد آباد شاید تاپ لوکیشن تهراندشت نباشد، اما یکی از مناطق خوب تهراندشت به حساب می آید. منطقه احمد آباد نسبتا دنج با دسترسی مناسب است. شما با ادامه دادن خیابان تهران، در انتهای خیابان، وارد روستای احمد آباد می شود. به نظر ما احمد آباد یکی از آن مناطق دلپذیر تهراندشت است. بهتر از مناطقی مانند آران ، رضا آباد و حتی قاسم آباد!

شهرکی که ویلا در آن قرار گرفته ، در یکی از فرعی های خوب احمد آباد واقع شده. تمامی قطعات ویلایی موجود در شهرک ساخته شده اند و نهایتا یکی یا دو قطعه، روزهای آخر ساخت را سپری می کنند. نتیجه اینکه اگر شما این ویلا را خریداری نمایید، می توانید خیالی آسوده داشته باشید که در شهرک ساخت و سازی وجود ندارد و آرامشی که مد نظر دارید را بدست خواهید آورد.

در نظر بگیرید که شما قرار است تعطیلات آخر هفته و ایام تعطیل را به ویلای شخصی تان بیاید و استراحتی مختصر داشته باشید، اگر قرار باشد هر روز در شهرک سر و صدای ساخت و ساز را بشنوید، قطعا ایام فراغت تان از بین خواهد رفت. در هنگام خرید ویلای شهرکی ، همواره این موضوع را در نظر داشته باشید! در ویلای کد ۱۶۰ از این بابت خیالی آسوده خواهید داشت.

خود ویلا یکی از بهترین قطعات شهرک است! محوطه ویلا فضایی نسبتا مناسب را در اختیار شما قرار می دهد و ساختمان ویلا با ۱۱۰ متر زیربنا، برای یک خانواده کاملا مناسب است. همچنین شما فضای کافی برای پذیرایی از میهمان در اختیار خواهید داشت.

نمای ساختمان با آجر قرمز کار شده است که سبب ایجاد انرژی گرم در ویلا خواهد شد. علاوه بر این روی نمای ساختمان از پنجره های شیشه ای بزرگ استفاده شده است که دید خوبی از محوطه و استخر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای بازدید این ویلا کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. علاوه بر استفاده از هوای تمیز منطقه، می توانید ویلاهای دیگر را نیز بازدید نمایید. ما تلاش می کنیم، منطبق بر سلیقه و بودجه شما، گزینه های دیگر را نیز پیش روی شما قرار دهیم تا دست تان در انتخاب باز باشد. جهت هماهنگی از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top