اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری مدرن تهران ویلا سرخاب ، ویلای کد 189

ویلای 500 متری مدرن تهران ویلا سرخاب
تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۱۸۹

ویلای ۵۰۰ متری مدرن تهران ویلا سرخاب

📌 ویلای کد ۱۸۹

🌸 موقعیت: تهراندشت، سرخاب (بهترین لوکیشن تهراندشت و سرخاب)

🌼 متراژ زمین: ۵۰۰ متر

🌼 زیربنا: ۱۰۰ متر

🌼 تعداد اتاق خواب: دو خواب یک خواب مستر

🌼 وضعیت استخر: استخر بزرگ روباز به همراه تصفیه و آبگرم (چهارفصل) + استخر کودک

🌼 محوطه کاری با درختان میوه و زینتی و گیاهان رونده

🌼 نمای ساختمان مدرن

🌼 فرنیش

🌼 روف گاردن + آلاچیق روی روف

🌼 باربیکیو بزرگ

🌼 آتشگاه

🌼 آب نمای کنار استخر

🌼 آشپرخانه کامل با بهترین متریال ممکن

🌼 ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

🌼 سند: سند مادر + قولنامه با کد رهگیری

💵 قیمت: ۵.۵۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰)

💡 ویلای کد ۱۸۹ در بهترین لوکیشن تهراندشت قرار گرفته، پیرامون ویلا یک خط سبز از درختان بلند چنار و تبریزی قرار گرفته که ویوی بسیار عالی در اختیار شما میگذارند. ویلا در یکی از آینده دارترین شهرک های منطقه واقع شده و از ارزش سرمایه گذاری بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۸۹

اگر فرصت بررسی تصاویر و توضیحات مربوط به ویلای کد ۱۸۹ را ندارید، می توانید ویدیوی این ویلا را مشاهده نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی بازدید ویلا، با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه و ساختمان ویلای کد ۱۸۹

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۸۹

خرید ویلای ۵۰۰ متری مدرن تهران ویلا سرخاب

اگر به دنبال ویلایی هستید که در یکی از بهترین موقعیت های تهراندشت قرار گرفته باشد، ویلای کد ۱۸۹ را در نظر داشته باشید. این ویلا، در منطقه تهران ویلا و البته، در بهترین جای تهران ویلا قرار گرفته است! منطقه تهران ویلا اصیل ترین و با قدمت ترین قسمت ویلایی نشین تهراندشت است. قدمت برخی از ویلاهای منطقه تهران ویلا از سی سال هم بیشتر است. خیابان های پهن و درختان بلند چنار، خیابان اصلی تهران ویلا را تبدیل به یک خیابان بی نظیر نموده است که به طور حتم نظر شما را جلب خواهد کرد!

ویلای کد ۱۸۹ در یک شهرک قرار گرفته. این شهرک، دارای ویلاهای نوساز است که همگی زیبا و مدرن هستند و همانطور که اشاره شد، شهرک در بهترین نقطه تهران ویلا قرار گرفته است.

خود ویلا هم از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخودار است. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، روبروی شما ساختمان ویلا قرار گرفته و سمت راست آن، استخر روباز بسیار بزرگی قرار دارد.

سمت راست و چپ مسیر ورودی، باغچه هایی قرار گرفته اند که با درختان تزئینی و میوه کار شده اند. در کل، از نظر محوطه سازی و زیبایی محوطه، کیفیت ساخت ساختمان و متریال های بکار گرفته شده، این ویلا را می توان یک باغ ویلای ۵۰۰ متری ایده آل دانست.

نکته دیگر اینکه دور تا دور فضای شهرک، درختان بسیار بلند چنار و تبریزی قرار دارند که تبدیل به یک خط سبز دور تا دور ویلا می شوند. منظره ای که می تواند بسیار زیبا باشد.

پشت بام ویلا هم تبدیل به یک روف گاردن زیبا شده که در آن آلاچیق و سایر تجهیزات مورد نیاز کار شده است. شهرک ویلا هم دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته است.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر هماهنگی بازدید را انجام دهید. برای این کار کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید.

علاوه بر این ویلا، ما سعی می کنیم گزینه های دیگر که با سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم تا دست شما در انتخاب باز باشد:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای ۵۰۰ متری مدرن تهران ویلا سرخاب

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top