اینستاگرام ویلا رز

فروش ویلای 500 متری سرخاب کد 113 (فروخته شد)

اگر به دنبال ویلایی در اطراف شهر تهران هستید که از طرفی به تهران نزدیک باشد و از سوی دیگر قیمتی معقول و منطقی داشته باشد، در این بخش گزینه ای مناسب را برای شما آماده نموده ایم. ویلای شماره ۱۱۳ سرخاب. این ویلا دارای زمینی به متراژ ۵۰۰ متر مربع می باشد.

خوب است بدانید این ویلا در حال حاضر یعنی مهرماه سال ۱۳۹۸ مراحل نهایی ساخت خود را می گذراند و از این رو، کاملا نوساز است. طی چند روز آینده این ویلا بطور کامل آماده بهره برداری است.

ویلای شماره ۱۱۳ دارای ۸۰ مترمربع زیربنا و یک اتاق خواب می باشد. این ویلا برای یک خانواده کوچک به دنبال فضایی برای ایام تعطیلات و آخر هفته ها، دور از هیاهوی شهر هستند، مکانی بسیار عالی و فوق العاده است.

همانطور که در اطلاعات اولیه ملاحظه نمودید، این ویلا استخر ندارد. از این رو قیمت آن نسبت به ویلاهای استخر دار کمی ارزان تر خواهد بود. نکته بسیار مهم در مورد این ویلا موقعیت قرار گیری آن است. این ویلا در یکی از بهترین مناطق و خیابان های اصلی منطقه سرخاب واقع شده است. موقعیت قرار گیری این ویلای نوساز در منطقه سرخاب تهراندشت، یکی از بزرگترین ویژگی ها و مزیت های این ویلا به شمار می رود.

اگر قصد خرید ویلا در مناطق اطراف تهران را دارید، ما گزینه های زیادی را پیش روی شما خواهیم گذاشت که با شرایط، سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشد. کافی است که یک بار به منطقه سرخاب تهراندشت سفری کوتاه داشته باشید. در این منطقه ویلایی نشین که از سرسبزترین و پرآب ترین مناطق اطراف تهران به شمار می رود، ویلاها و زمین های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها بازدید به عمل آورید و ویلای مورد نظر خودتان را خریداری نمایید.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به ویلای ۱۱۳ را مشاهده نمایید.

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top