اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای دوبلکس مدرن تهراندشت ، ویلای کد 156

خرید ویلای دوبلکس مدرن تهراندشت
نمای محوطه ویلای کد ۱۵۶

خرید ویلای دوبلکس مدرن تهراندشت، ویلای کد ۱۵۶

📌 ویلای کد ۱۵۶

📌 متراژ زمین: ۱۰۰۰ متر

📌 زیربنا: ۴۰۰ متر دوبلکس

💎 تعداد اتاق خواب: ۶ عدد ۵ خواب مستر

💎 استخر: روباز به همراه تصفیه خانه و آبگرم (متراژ استخر ۱۰۰ مترمربع)

💎 محوطه کاری حرفه ای

💎 آلاچیق سرپوشیده شیشه ای

📌 امکانات: آب و برق و گاز

💎 فول‌ فرنیش

💎 کابینت آشپزخانه به همراه وسایل کامل

💎 سازه بتنی

💎 طراحی نمای مدرن و متفاوت و خاص در کل منطقه تهراندشت

💎 باربیکیو محوطه

💎 روف گاردن با آلاچیق

قیمت: تماس یا دایرکت

💡💡 ویلای کد ۱۵۶ در یکی از دنج ترین لوکیشن های تهراندشت واقع شده است. این ویلا دارای سازه بسیار‌ مستحکم بتنی است. ویلا بصورت دوبلکس است و دارای ۶ اتاق خواب است. در طبقه بالای ویلا، روف گاردن بسیار زیبایی کار شده است.

💡💡برای ساخت این ویلا از بهترین متریال های ممکن استفاده شده است که در هنگام بازدید حضوری تمامی موارد به استحضار خواهد رسید.
این ویلا واقع در شهرکی لوکس است و دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته است.

🍁🍁 با توجه به امکانات بسیار عالی و متریال مصرفی و لوکیشن قدرتمند، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۵۶

در ادامه می توانید ویدیو کامل بررسی ویلای کد ۱۵۶ را مشاهده نمایید. چنانچه فرصت بررسی تصاویر و توضیحات مربوط به این ویلا را ندارید، ویدیو را مشاهده نمایید. جهت هماهنگی بازدید این ویلا می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴
۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶
۰۹۱۲-۰۴۵-۱۳۸۰
۰۹۱۲-۴۶۷-۷۸۵۳

 

تصاویر محوطه ی ویلای کد ۱۵۶

 

 

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۵۶

خرید ویلای دوبلکس مدرن در تهراندشت

اگر قصد خرید ویلایی را دارید که از نظر امکانات همه چیز تمام باشد و از طرف دیگر، معماری بسیار زیبا و سازه مستحکمی داشته باشد، ویلای کد ۱۵۶ برای شما ساخته شده است!

در ادامه برخی از ویژگی های شاخص این ویلا را برای شما بررسی خواهیم نمود. اما مهم ترین ویژگی های این ویلا را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • معماری ساختمان ویلا
  • سازه به کار گرفته شده برای ساخت ویلا
  • امکانات و تاسیسات به کار گرفته شده در ویلا
  • موقعیت و دسترسی ویلا

این ویلا، به صورت دوبلکس در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ساخته شده. همانطور که در توضیحات اشاره شد، ویلا دارای ۶ اتاق خواب مستر ، سالن پذیرایی بسیار بزرگ ، سالن بیلیارد ، روف گاردن منحصر بفرد و در نهایت، محوطه سازی بسیار خوبی است.

از نظر سازه ، سازنده ویلا تمامی اصول مهندسی را رعایت نموده و سازه بسیار مستحکمی برای این بنای دو طبقه اجرا نموده است. معماری نیز همانطور که اشاره شد، برگرفته از سبک مدرن است.

پلان ویلا به شکلی طراحی و اجرا شده است که تفکیک فضایی استاندارد باشد. به این معنا که فضاهای عمومی در طبقه همکف و فضاهای خصوصی در طبقه بالا جای گرفته اند.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد این ویلا ، تاسیسات آن است. این ویلا دارای یک موتورخانه بسیار مجهز با تکنولوژی روز دنیاست. موتور خانه ویلا در محوطه و در جوار استخر جای گرفته است. تاسیسات و امکانات موتور خانه به شکلی کار شده است که در تابستان و زمستان، هوای داخل ویلا متعادل باشد.

علاوه بر این ، استخر روباز و بسیار بزرگ ویلا دارای تصفیه خانه و همینطور آب گرم می باشد. همانطور که اشاره شد، تجهیزات تاسیسات این ویلا از بهترین برندهای دنیا هستند.

نکته آخر در مورد ویلای کد ۱۵۶ شهرکی بودن آن است. شهرک مورد نظر، در یکی از خیابان های دنج منطقه اسماعیل آباد واقع شده است. همچنین در این شهرک، ویلاهای بسیار زیبا و خاص دیگری نیز قرار گرفته اند که سبب متفاوت شدن شهرک شده است. همچنین شهرک دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته می باشد.

اگر به دنبال ویلای چهار فصل، فول امکانات و شهرکی هستید، این ویلا کاملا مناسب شماست. برای هماهنگی بازدید این ویلا ، از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴
۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶
۰۹۱۲-۰۴۵-۱۳۸۰
۰۹۱۲-۴۶۷-۷۸۵۳

برای آشنایی با منطقه تهراندشت، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

بهشت گمشده تهراندشت

تهراندشت کردان کجاست

اگر در مورد انتخاب منطقه ویلایی مورد نظرتان هنوز مردد هستید و نمی دانید در کدام منطقه ویلا بخرید، حتما مطلب زیر را نیز مطالعه نمایید. این مطلب به شما کمک می کند مناطق ویلایی اطراف تان را بهتر بشناسید و با ویژگی های شاخص هر منطقه، بهتر آشنا شوید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مشاور شما در خرید ویلای دوبلکس مدرن در منطقه تهراندشت

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد، احمد آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top