اینستاگرام ویلا رز

ویلای فلت زیبا در آران تهراندشت، ویلای کد 632

ویلای فلت زیبا در آران
محوطه ویلای کد ۶۳۲

📌 ویلای کد ۶۳۲

📍 موقعیت تهراندشت آران

🌱متراژ زمین : ۴۰۰

🌱زیر بنا : ۱۸۷

🌱تعداد اتاق خواب : ۳خواب مستر

🌱وضیعت استخر : استخرروباز  ، تصفیه خانه و تاسیسات هوشمند

🌱متریال عالی درجه یک

🌱محوطه سازی زیبا با درختان تزیئنی

🌱سایر امکانات : اب ، برق ، گازمخزن

🌱ابنمای مدرن

🌱کابینت کامل و برند

🌱شیرالات نصب

🌱ویلا به صورت ( مستقل ) با نگهبانی ‌و سریداری ۲۴ ساعته و دائم میباشد

💲 قیمت اعلامی مالک در تیرماه ۱۴۰۳: ۹ میلیارد

ویلای فلت و خوش ساخت مدرن با طراحی جذاب در منطقه آران تهراندشت با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب قیمت خوب و طراحی مدرن و زیبا ویژگی های ویلایی است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم این ویلا در سبک مدرن طراحی شده است. این ویلا با متریالی عالی و در لوکیشنی بی نظیر آماده بازدید شما عزیزان می باشد. ویلای کد ۶۳۲ یک موقعیت عالی با امکانات تفریحی و مناسب تفریح و استراحت و فراغت شما و دوستان و خانوادتان می باشد. اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

📞۰۹۱۲ ۶۷۵ ۳۱۴۴

📞۰۹۱۲ ۰۴۵ ۱۳۸۰

📞۰۹۱۲ ۳۷۷ ۱۹۵۶

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۶۳۲

ویلای فلت زیبا در آران تهراندشت، ویلای کد ۶۳۲

این ویلای فلت زیبا واقع در آران تهراندشت، به عنوان یک پروژه‌ ی منحصر به فرد در طراحی و معماری مسکونی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این ویلای چشم‌نواز با زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۸۷ متر مربع، فرصتی ایده‌ آل برای افرادی است که به دنبال زندگی در فضایی آرام و دل‌ نشین هستند. ساختمان ویلا به صورت فلت طراحی شده که این امر نه تنها امکان دسترسی آسان را فراهم می‌ آورد، بلکه نمایی زیبا و مدرن را نیز به ارمغان می‌ آورد. طراحی داخلی این ویلای مدرن به گونه‌ ای انجام شده است که هر جزء آن، با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شده و متریال به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار و متعلق به برندهای معتبر است.

این ویلای زیبا دارای سه اتاق خواب مستر است که هر یک با طراحی منحصر به فرد و امکانات ویژه، حس آرامش و راحتی را به ساکنان ارائه می‌ دهد. محوطه‌ سازی انجام شده در اطراف ویلا، فضایی دلنشین و سرسبز به وجود آورده که امکان استفاده از امکانات تفریحی و فضایی برای برگزاری مهمانی‌ ها و دید و بازدیدهای خانوادگی را فراهم می‌ کند. علاوه بر این، وجود یک استخر روباز و آبنمای مدرن در فضای باز، حس رفاه و آرامش را به ساکنان و مهمانان القا می‌ کند. به اضافه، کوچه باغ شخصی ویلای مذکور، محیطی دلپذیر و خصوصی را فراهم کرده که به افراد امکان فرار از شلوغی‌ های شهری و لذت بردن از طبیعت را می‌ دهد. مجموع این ویژگی‌ ها، ویلای فلت آران تهراندشت را به یک گزینهٔ عالی برای زندگی یا سرمایه‌ گذاری تبدیل کرده است.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

📞۰۹۱۲ ۶۷۵ ۳۱۴۴

📞۰۹۱۲ ۰۴۵ ۱۳۸۰

📞۰۹۱۲ ۳۷۷ ۱۹۵۶

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top